IMM: Wakacje, szkoła i polityka – na co postawiły sieci handlowe w III kwartale?
W III kwartale najczęściej obecne w mediach były: Biedronka, Lidl oraz Tesco. Warto podkreślić, że ta trójka łącznie wygenerowała 70...
WięcejW III kwartale najczęściej obecne w mediach były: Biedronka, Lidl oraz Tesco. Warto podkreślić, że ta trójka łącznie wygenerowała 70...
WięcejWalka była zacięta zarówno pomiędzy uczestniczkami debaty, jak i internautami. Jej charakter oddaje okładka tygodnika „Wprost”, na której Ewa Kopacz...
WięcejKto kogo promuje, czyli wydawnictwa vs książki Dziennikarze, czy blogerzy zapowiadający nowość wydawniczą, a później recenzujący jej treść – zawsze pamiętają...
WięcejBardzo dobrze, 3+ Na temat wynagrodzenia za pracę nauczycieli nie raz toczyły się gorące debaty publiczne. Głośniej i bardziej kontrowersyjnie bywało...
WięcejInternetowi fani agenta 007 oczekiwali kolejnej odsłony jego przygód już od premiery świetnego „Skyfall”. Od 1 kwietnia do 28 września...
WięcejJeżeli nie widać różnicy, to po co przepłacać? Zgodnie z danymi IMM z automatycznego monitoringu internetu - ami, na temat UBER-a...
Więcej