Ernst&Young liderem w mediach tradycyjnych
W październiku br., w mediach monitorowanych przez IMM wyselekcjonowano 650 materiałów dotyczących PricewaterhouseCoopers (przy znacznym udziale Internetowego Podatkowego Przeglądu Prasy),...
WięcejW październiku br., w mediach monitorowanych przez IMM wyselekcjonowano 650 materiałów dotyczących PricewaterhouseCoopers (przy znacznym udziale Internetowego Podatkowego Przeglądu Prasy),...
WięcejInstytut Monitorowania Mediów opublikował nowy „Ranking polityków polskich”. Badaniu poddano główne wydania serwisów informacyjnych ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVP1 (Wiadomości), TVP2...
WięcejInstytut Monitorowania Mediów zbadał wizerunek medialny Roberta Kubicy, polskiego kierowcy w wyścigach Grand Prix Formuły 1 w BMW Sauber F1...
WięcejInstytut Monitorowania Mediów opracował nowy raport „Prawnicy w mediach”, analizujący częstotliwość prezentowania przez media prawników i kancelarii. Badanie pokazało, że...
WięcejNa potrzeby zestawienia IMM analizował anglojęzyczne telewizje EuroNews, CNN, BBC World, niemieckie ARD i ZDF oraz francuskie France24 i TV5....
WięcejW kwietniu 2006 roku odnotowano 394 materiały prasowe, 24 – radiowe i 46 telewizyjnych, które zawierały one cytaty lub wzmianki...
Więcej