Co nowego na Twitterze?

W badaniu „PR-owcu, co wiesz o social media?” specjaliści ds. komunikacji zadeklarowali, że w najbliższym czasie chcieliby korzystać z platformy mikroblogowej Twitter.

Tymczasem Twitter, w Polsce wciąż narzędzia dla nielicznych, wprowadza udoskonalenia w serwisie.

Po pierwsze wprowadza nową ulepszoną wersję wyszukiwarki, która, jak informuje Jack Dorsey (@jack) na blogu Twittera, umożliwi dokładniejsze wyszukiwanie. Do wyników dołączone będą również powiązane zdjęcia i video.

W nowej wersji przeglądarki FireFox natomiast, wpisując w pasek adresu #hashtag lub @nazwęużytkownika jako wynik wyszukiwania pojawi się strona z wpisami z Twittera.

Twitter wprowadza również nową funkcję. Użytkownik będzie mógł dołączać zdjęcia do swoich Tweetów bez konieczności korzystania z zewnętrznych aplikacji, które wcześniej umożliwiały te czynność. Wkrótce będzie można dołączać zdjęcia za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Dla użytkowników, którzy nie mają smartphone’ów Twitter udostępni wkrótce możliwość przesyłania i łączenia zdjęć z Tweetami za pośrednictwem MMSów.

W tym tygodniu Twitter dodał do swojej oferty także „follow button”, dzięki któremu bezpośrednio z poziomu strony internetowej można śledzić treści lub osoby, które nas interesują. „Follow button” można skonfigurować i dodać do dowolnej strony internetowej za pośrednictwem aplikacji na stronie Twittera.

W zeszłym tygodniu natomiast do zespołu Twittera dołączył przejęty przez nich zespół platformy TweetDeck, która umożliwia śledzenie na żywo konwersacji w Internecie. To ciekawe posunięcie, które rozszerzy możliwości mikrobloga. Czy przyczyni się do wzrostu liczby aktywnych użytkowników w Polsce? Raczej wątpię, bo 140-znakowa wypowiedź chyba nie przypadło Polakom do gustu, ale niewątpliwie jest dobrym źródłem informacji.

Źródła:
Twitter Blog, http://blog.twitter.com/

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg