CSR Info – o raportowaniu niefinansowanym w 2019 roku

O raportowaniu niefinansowym najczęściej informacje dostępne są na portalach, a szukać ich trzeba pod hasłem „raport społeczny” –  takie wnioski płyną z raportu IMM prezentowanym wspólnie z CSRinfo na konferencji Raportowanie niefinansowe w Polsce 2019.

 

12 marca 2019 odbyła się IV edycja poświęcona praktyce raportowania  niefinansowego w Polsce. Wyzwania w komunikacji z inwestorami oraz ocena praktyki raportowania raportów niefinansowych, to były dwa wiodące tematy konferencji.

 

Konferencja wypełniała lukę w dotychczasowej dyskusji dot. sprawozdawczości. Na spotkaniu poruszono następujące tematy:

  1. Perspektywa inwestora dotyczące sprawozdawczości i oceny spółki,
  2. Perspektywa spółek dotycząca komunikacji z inwestorami w kontekście informacji niefinansowych,
  3. Podsumowania praktyki raportowania niefinansowego w Polsce i przyszłych trendów, oraz
  4. Omówienia błędów i dobrych praktyk dot. raportowania danych niefinansowych.

 

Na konferencji został przedstawiony pierwszy raport w Polsce dot. raportowania niefinansowego w mediach w latach 2017 – 2018. Raport został przygotowany przez IMM i prezentuje zasięgi, wiodące media i popularne kanały komunikacji.

„Na konferencję zarejestrowało się ponad 140 osób, reprezentujących działy relacji inwestorskich, komunikacji korporacyjnej, CSR, biegłych rewidentów oraz reprezentanci administracji publiczne – powiedziała Liliana Anam, Menedżer Zarządzający CSRinfo, organizator spotkania. „Na pewno będziemy kontynuować tematyką już w przyszłym roku na VI edycji konferencji „Raportowanie niefinansowe w Polsce 2020”.

Nad konferencją patronat honorowy objęli: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Polska Izba Biegłych Rewidentów, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych i ACCA Polska. Partnerem Strategicznym wydarzenia była PKP Energetyka. Partnerem badania prezentowanego na konferencji Instytut Monitorowania Mediów.

 

Materiały w z konferencji, w tym statystyki i raporty dostępne są na stronie organizatora:  https://bit.ly/2CjTsWV

 

Relacja z wydarzenia dostępna jest na profilu organizatora: https://www.facebook.com/CSRinfo

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg