Czerwiec na infografikach – podsumowanie miesiąca

W IMM dobrze wiemy, co w medialnej strawie piszczy. Dyskusje, wydarzenia i newsy rozpalające w szczególności użytkowników portali społecznościowych staramy się komentować na bieżąco w formie infografik. Poniżej zbiór podsumowujący medialny czerwiec.

 

1 VI: Internetowe świętowanie dnia dziecka nabierało tempa wraz z upływem godzin


4 VI: Legia Warszawa wywalczyła Mistrzostwo Polski po emocjonującym sezonie. Sukcesy święciła także na polu medialnym

 

5 VI: Poniedziałek w Warszawie rozpoczął się od korków na ulicach – większych niż zazwyczaj, ze względu na protest taksówkarzy. Monitorowaliśmy komentarze internautów do całej sytuacji

 

10 VI: Każdy mecz reprezentacji to medialny skok zainteresowania Robertem Lewandowskim – nie inaczej było podczas meczu z Rumunią

 

12 VI: W czerwcu monitorowaliśmy także kryzys medialny marki AVON, związany ze zwolnieniem pracownicy chorej na raka

 

 

20 VI: W internecie było także głośno o wielkim nieobecnym, czyli Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, który swoją drogą jednak ma się odbyć w… Opolu

 

 

26 VI: W tym dniu monitorowaliśmy dwa internetowe wydarzenia: dzień ojca oraz zakończenie roku szkolnego

 

 

26 VI: Głosowanie nad projektem ustawy dotyczącej legalizacji medycznej marihuany odbiło się echem w mediach społecznościowych, budząc duże emocje wśród komentujących

 

 

Tego samego dnia internauci świętowali 20. rocznicę wydania pierwszej książki z cyklu o Harrym Potterze – Twitter i Facebook z tej okazji zaserwowały magiczne niespodzianki swoim użytkownikom

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg