Diament Forbesa dla Instytutu Monitorowania Mediów
IMM w województwie mazowieckim uplasował się na 43. pozycji wśród 407 firm ujętych w rankingu, zaś w skali kraju zajął 193. miejsce w gronie ponad 2000 przedsiębiorstw.
Wysoka lokata w tym rankingu jest wynikiem dynamicznego rozwoju Instytutu w ostatnich pięciu latach. Innowacyjne rozwiązania IMM zostały docenione przez naszych klientów, a to przełożyło się na bardzo dobrą sprzedaż. Sądzę, że kolejne wprowadzone przez nas projekty – jak chociażby ostatnio portal gospodarczy www.efi24.com, rozwijanie firmy na rynku rumuńskim, czy baza kontaktów do dziennikarzy mediaContact – przyczynią się do umacniania pozycji największej firmy w branży monitoringu mediów w Polsce i dalszego wzrostu wartości spółki – powiedział Paweł Sanowski – Prezes Zarządu IMM.
Obecnie IMM stale monitoruje ponad 900 tytułów prasowych, około 2000 serwisów internetowych, 32 stacje telewizyjne i 54 rozgłośnie radiowe. Grupa IMM zatrudnia ponad 220 osób. Od 2008 roku IMM jest także większościowym udziałowcem w rumuńskiej spółce MediaTrust, która świadczy usługi monitoringu mediów na terenie Rumunii.