Google Plus dla firm

Google wprowadził oficjalnie możliwość tworzenia stron firm i marek w sieci społecznościowej Google Plus.

Lista firm, które już działają na G+ została opublikowana na blogu Google:

The Muppets; Pepsi; Phoenix Suns; Save the Children; Special Report with Bret Baier; Toyota; Train; WWE; X Games; Zen Bikes; All American Rejects; Anderson Cooper 360; Angry Birds; Barcelona Football Club; Burberry; Dallas Cowboys; Good Morning America; H&M; Macy’s; Modelland.

Stronę Google Plus danej marki lub firmy możemy w łatwy sposób dodać do naszych kręgów – informuje w notatce na blogu Vic Gundotra, Senior Vice President of Engineering.

Dla wybranych stron w Google Plusie możemy wykorzystać mechanizm Direct Connect. W wyszukiwarce Google wpisujemy  „+” i nazwę marki, której poszukujemy. W automatycznych podpowiedziach pokażą się strony odpowiadające zapytaniu. Kiedy dokończymy wpisywanie zapytania i klikniemy enter zostaniemy automatycznie przekierowani na stronę G+ poszukiwanej marki, jeżeli taka istnieje. Jeżeli wybierzemy stronę z opcji autouzupełniania również wyświetli się strona w G+. Po wyświetleniu strony, zostaniemy zapytani, czy chcemy ją dodać do naszych kręgów. Domyślnie strony będą dodawane do kręgu „Obserwowani”. To ustawienie możemy zmienić korzystając z opcji „Ustawienia konta” w G+. W instrukcji pojawił się jednak przypis, że Direct Connect może nie być dostępny dla wszystkich użytkowników Google Plus.

Strony z Google Plus będą też umieszczane w wynikach wyszukiwania. Stronę firmową można stworzyć odwiedzając ten link: http://plus.google.com/pages/create i postępując zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Źródło:
Vic Gundotra, Google+ Pages: connect with all the things you care about, googleblog.blogspot.com, 07.11.2011

Więcej na ten temat:
L. Gannes, Google+ ads pages for brands and bisinesses, allthingsd.com, 07.11.2011
M. Learmonth, With Facebook in crosshairs, Google+ opens for business, adage.com, 07.11.2011

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg