Grupa IMM rozszerza monitoring o kolejne rozgłośnie radiowe i telewizyjne. Wśród nowych źródeł stacja wPolsce24

Grupa IMM rozszerza ofertę o kolejne media RTV, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom klientów. Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą monitorować jeszcze większy zakres źródeł, co pozwoli im na bardziej kompleksową analizę i precyzyjne śledzenie informacji istotnych dla ich działalności.

 

W ostatnim czasie Grupa IMM rozszerzyła monitoring mediów o kolejne programy nadawane przez blisko 150 radiowych rozgłośni regionalnych. Dotychczas analizowano tylko wybrane ogólnopolskie audycje nadawane przez te stacje. Teraz monitorowane są także wiadomości lokalne. Mowa o takich stacjach jak m.in. Radio Eska, Radio Eska2, Radio Fama, RMF Maxx, Meloradio, Radio Plus, Radio Pogoda, Radio VOX FM, Radio Złote Przeboje.

 

Nowością w ofercie firmy jest dodanie do monitoringu informacji oraz reklam (usługa adMonit) stacji telewizyjnej wPolsce24, która należy do Grupy Fratria i 2 września br. roku rozpoczęła nadawanie naziemne. Kanał telewizyjny jest dostępny zarówno w internecie, jak i w mediach mainstreamowych. Grupa Fratria jest właścicielem także takich mediów jak portal wPolityce.pl, tygodnik „Sieci” oraz portal ekonomiczny wGospodarce.pl.

 

W tym roku Instytut Monitorowania Mediów jako pierwszy na rynku rozbudował ofertę monitoringu także o pełną treść podcastów. Użytkownicy Platformy IMM otrzymali dostęp do informacji o monitorowanych markach, które pojawią się nie tylko w opisie czy tagach podcastu jak do tej pory, ale także w całym materiale. Aktualnie w IMM monitorowanych jest blisko 4 tys. podcastów, a baza jest systematycznie rozbudowywana o kolejne tytuły.

 

Instytut stale obserwuje zmiany na rynku mediów, co skutkuje poszerzaniem listy monitorowanych źródeł. Kolejne aktualizacje planuje wprowadzić jeszcze w tym roku. Wkrótce wśród mediów, które są monitorowane nie tylko według opisu, ale również pełnej treści mają się pojawić kanały telewizji internetowych.

 

Kontakt dla mediów:
Paulina Piotrowska
p.o. Kierownika działu komunikacji marketingowej
@: ppiotrowska@imm.com.pl
Tel. +48 507 099 380

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg