II etap PRaktykuj za granicą

Zakończył się I etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”! Trwał on od początku lutego i zgromadził rekordową liczbę osób zainteresowanych konkursem. Zadaniem studentów w tej części było przygotowanie 3-stronicowego projektu strategii komunikacyjnej na jeden z dwóch tematów związanych z działalnością Amnesty International.

Do oceny jurorów nadesłanych zostało 86 projektów strategii dla Amnesty International. To aż czterokrotnie więcej niż w II edycji konkursu! Świadczy to o coraz większym zainteresowaniu studentów tematyką public relations oraz możliwością wyjazdu na zagraniczne staże. Osoby zgłaszające się do konkursu studiują na kierunkach związanych z public relations i komunikacją społeczną i pochodzą z różnych stron Polski. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło z następujących uczelni: Uniwersytet Warszawski – 21, Uniwersytet Jagielloński – 8, Akademia Ekonomiczna Poznań – 6, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza – 6.

Jury po zapoznaniu się z pracami studentów wybrało 15 osób, które przechodzą w ten sposób do II etapu konkursu. Ich strategie uzyskały najwyższe noty. Wyróżnieni uczestnicy to: Adam Hołubek, Agnieszka Mężyńska, Alina Maciejska, Anna Kadzikiewicz, Anna Sosnowska, Barbara Hernas, Dorota Grądzka, Jacek Lipski, Joanna Piskunowicz, Krzysztof Waligórski, Łukasz Piekarz, Maciej Makuszewski, Magdalena Jadziewicz, Piotr Piotrowski, Tomasz Woźniak.

„Zaskoczyła nas liczba prac nadesłanych na konkurs. W kilku z nich znalazły się naprawdę kreatywne pomysły i zarysy ciekawych strategii komunikacji. Z wielu pomysłów chcemy skorzystać – komentuje tegoroczne projekty konkursowe Mirella Panek, rzeczniczka Amnesty International. – Interesujące było także to jak studenci postrzegają Amnesty International, jaki wizerunek ma organizacja w ich środowiskach. Z niecierpliwością czekamy na prace uczestników i uczestniczek II etapu”.

W II etapie konkursu 15 uczestników przygotuje pełne projekty strategii. Autorzy 6 z nich zostaną zaproszeni do finału, podczas którego przedstawią swoje pomysły jurorom w formie prezentacji. Rozstrzygnięcie „PRaktykuj za granicą” nastąpi w czerwcu 2006 roku.

Trzecia edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, trwa od 6 lutego. W konkursie biorą udział studenci kierunków związanych z PR i komunikacją społeczną. Na najlepszych czekają trzy staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Dublinie i Brukseli. Przeloty do miejsc odbywania praktyk ufundowały linie Centralwings, a nagrody pieniężne zapewnia organizator konkursu, IMM. 

Prace ocenia jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego, Mirella Panek, rzeczniczka Amnesty International i Anna Sanowska, Dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg