IMAGINATION DAY 9 – bilety już w sprzedaży!
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Konferencja IMAGINATION DAY 9
Imagination Day to największe wydarzenie branży kreatywnej w Polsce. Skierowane do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. To jedyna taka okazja, aby na żywo posłuchać najbardziej utytułowane osoby z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata.
W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:
Anders Svensson, Global Design Director, Nike, Nowy York
Pia Af Hällström, Creative Director & Partner, Works, Helsinki,
Thiago Cruz, Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan,
Amaya Coronado, CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt
Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn
Vasjen Katro, Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania
Tylko do 14 sierpnia obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona.
Szczegóły na: www.imaginationday.pl
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Ars Thanea, Mniam.tv food’n’fx studio
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, IMM, Good Looking Studio, Gameset
Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Filmweb, Gazeta.pl, Dla Studenta
***
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 125 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, eventowe, ambientowe, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl
Kontakt dla mediów:
Karolina Nowosielska
PR Manager
Tel: +48 518 709 855,
e-mail: karolina.nowosielska@sar.org.pl