IMM dla społecznej odpowiedzialności mediów

Po raz pierwszy pracownicy mediów oraz PR-owcy będą mogli wypowiedzieć się na temat zmian na rynku mediów oraz reform tych instytucji. Do wzięcia udziału w badaniu zostało zaproszonych ponad 8 tys. dziennikarzy oraz 9 tys. specjalistów z branży public relations z całej Polski, którzy otrzymają anonimową ankietę.

Udział w badaniu jest szczególnie ważny dla przedstawicieli mediów, w sytuacji, gdy zaplanowane są zmiany istniejących do tej pory zasad ich działania – mówi autor projektu, dr Krzysztof R. Nowakowski z Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Na podstawie wypełnionych ankiet zostanie przygotowany raport, który pomoże wskazać kierunek reform systemu medialnego, oczekiwany przez dziennikarzy oraz specjalistów ds. komunikacji.

Jesteśmy przekonani, że to badanie może być źródłem istotnych informacji dla toczącej się obecnie debaty publicznej o roli mediów. Dlatego podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu się w ten projekt – dodaje Anna Sanowska, Dyrektor ds. PR Instytutu.

Ankieta do badania jest dostępna na stronie.

Projekt, oprócz IMM-u, wspierają: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Telewizja Polska SA, Polskie Radio SA, Centrum Monitoringu Wolności Prasy, Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, Oddział Warszawski Stowarzyszenia Dziennikarzy RP oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patronem medialnym przedsięwzięcia jest portal internetowy PRoto.pl.

 

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje blisko 850 tytułów prasowych, 29 stacji telewizyjnych, 53 rozgłośnie radiowe oraz ok. 800 portali internetowych. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej 91 firm monitorujących media z 40 krajów.

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg