IMM i Slovakia Online

Instytut Monitorowania Mediów rozpoczął współpracę ze słowacką firmą monitorującą media – Slovakia Online. Działania obejmują świadczenie wzajemnych usług dla klientów obu firm, a także pomoc w bieżących projektach i wydarzeniach medialnych. Początkiem wspólnej pracy jest zaoferowanie usług partnera klientom. Firmy opracowują również analizę przekazów mediowych dotyczących szczytu USA – Rosja w stolicy Słowacji.

„Kolejna umowa jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Po wejściu Polski do UE coraz więcej naszych firm zainteresowanych jest ekspansją zagraniczną” – komentuje rozwój międzynarodowych kontaktów Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający IMM. Instytut Monitorowania Mediów współpracuje również z innymi zagranicznymi firmami monitorującymi media. Są pośród nich zaprzyjaźnione przedsiębiorstwa m.in. z Austrii, Niemiec, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Włoch i USA. Wiele kontaktów IMM zawdzięcza przynależności do organizacji FIBEP – Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse. Organizacja ta skupia blisko 90 firm z 42 krajów, które stanowią ok. 80% całości międzynarodowego przemysłu monitoringu mediów. Dzięki zagranicznej współpracy IMM jego klienci uzyskują nieograniczony dostęp do przekazów pochodzących z mediów całego świata.

Slovakia Online powstała w 1995 roku. Obecnie monitoruje prasę, internet, telewizję i radio.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg