IMM na Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

29 listopada odbyła się pierwsza edycja Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Swoimi prezentacjami podzielili się praktycy z branży, dostarczając uczestnikom dużo wiedzy i inspiracji.


Podczas PR-owego wydarzenia nie mogło zabraknąć IMM. Przy naszym stoisku tradycyjnie już przeprowadziliśmy akcję wizytówkową. Ale przede wszystkim zawarliśmy dużo znajomości i podyskutowaliśmy o branżowych tematach oraz – rzecz jasna – o monitoringu mediów. Dziękujemy każdemu, kto znalazł czas między wystąpieniami prelegentów, aby odwiedzić nas i porozmawiać. 🙂

A prezentacje zaproszonych na konferencję gości były wyjątkowo inspirujące i przydatne w codziennej pracy PR-owca. Do naszych ulubionych zdecydowanie należy zaliczyć między innymi wystąpienie Beaty Tadli, która opowiadała uczestnikom o profesjonalnym przygotowaniu do wystąpienia publicznego w szerszym kontekście personal brandingu. Prezentacja pełna była konkretnych porad i praktycznych wskazówek.

Dużo inspiracji można było także znaleźć w prezentacji Łukasza Majewskiego, który zapoznał uczestników konferencji z tajnikami komunikacji wewnętrznej. Prelegent nie tylko podkreślił wagę relacji z pracownikami i partnerami firmy w kontekście kreowania wizerunku, lecz także podzielił się wiedzą o przydatnych narzędziach oraz podrzucił kilka cennych wskazówek.

Więcej informacji o wszystkich prelegentach oraz samej konferencji: http://nowoczesny-pr.pl/

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg