IMM Partnerem CREATIVITY2, czyli XIII edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu

Jaką rolę odgrywa kreatywność w przekazach reklamowych marek? W jaki sposób skutecznie dotrzeć do odbiorców, kiedy konsumenci widzą setki komunikatów każdego dnia? Odpowiedzi na te, jak i inne pytania będzie można uzyskać podczas 13. edycji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 7 listopada o godzinie 18:00 w Sali Luna Concordia Design w Poznaniu. Wydarzenie organizowane jest przez Q&A Comms oraz SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej i jest ono niepowtarzalną okazją, aby obejrzeć nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes kampanie i podyskutować z ekspertami z branży. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

7 listopada 2023 roku razem z przedstawicielami i przedstawicielkami poznańskich i warszawskich agencji kreatywnych, a także z praktykami biznesu porozmawiamy o trendach, aktualnych wyzwaniach i przyszłości branży reklamowej i marketingowej.

 

– Tegoroczna edycja naszego wydarzenia, zatytułowana CREATIVITY2 nawiązuje do jubileuszowej odsłony Cannes Lions Festival of Creativity, której jednym z kluczowych przekazów była konieczność wykorzystywania kreatywności do rozwiązywania prawdziwych, biznesowych problemów. Jednym z nich jest fakt, że w branży marketingowej konkurencja nigdy nie śpi, podczas gdy do konsumentów docierają setki komunikatów każdego dnia. Z tego powodu chcemy wspólnie zastanowić się, w jaki sposób branża może wykorzystać kreatywność w przekazach reklamowych marek tak, aby skuteczniej docierać do odbiorców – mówi Jakub Olachowski, Head of Strategy w Q&A Comms.

 

13. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting zrzesza osoby stojące na czele cenionych poznańskich i warszawskich agencji kreatywnych, które realizują ciekawe i odważne kampanie reklamowe. Tegoroczni prelegenci i prelegentki to jednak nie tylko dyrektorzy kreatywni agencji – to również znani jurorzy najważniejszych festiwalów branżowych oraz zdobywcy imponujących nagród.

 

Prelegenci:

  • Sylwia Hull-Wosiek, Head of Consulting Concordia Design w Concordia Design oraz Creativity Consultant. Autorka metody Creativity thinking, certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach, certyfikowana trenerka FRIS® oraz praktyczka zarządzania projektami. Współpracowała m.in. z Millennium, Ikea, Orange, Orska, Tatrzański Park Narodowy, Pekao, Tattoo.pl oraz Wrocławskim Instytutem Kultury.
  • Katarzyna Matuszyk-Hakowska, Dyrektorka kreatywna poznańskiej agencji GPD. Z branżą marketingową związana od 19 lat, zaczynając od roli copywiterki, na szefowej teamu kreatywnego kończąc. Bogate doświadczenie zawodowe umożliwiło jej tworzenie kampanii marketingowych 360°, zarządzanie zespołami i projektami kreatywnymi oraz współtworzenie strategii komunikacji. Dumna posiadaczka kilku nagród branżowych, w tym Kreatury i Effie.
  • Piotr Osiński, Executive Creative Director VMLY&R Poland. Miłośnik reklamy, a w szczególności jej kulturotwórczej mocy. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w liczących się agencjach sieciowych działających w regionie Europy i Bliskiego Wschodu. Lubi łączyć ciekawą narrację z technologią.
  • Maciej Twardowski, Przewodniczący KTR, członek Zarządu SAR, wcześniej także juror Cannes Lions, One Show i przewodniczący jury Eurobest. Na co dzień prowadzi zespół kreacji w agencji Ogilvy. „The Drum” umieścił go na liście 200 najbardziej nagradzanych dyrektorów kreatywnych na świecie, a w rankingu nowojorskiego The One Club znalazł się w pierwszej 30-tce najlepszych ECD w 2021 r.
  • Dorota Janta-Lipińska, Head of Idea&Content w Q&A Comms, związana z branżą reklamową już od kilkunastu lat. Tworzyła kreatywne rozwiązania dla takich klientów jak Volkswagen, Škoda, Żabka, Biedronka, Subway, Ahmad Tea London czy Lirene. Na swoim zawodowym koncie ma nagrodę za najlepszą kampanię społeczną w kategorii ekologia.
  • Paweł Janas, Dyrektor kreatywny w GoldenSubmarine. Absolwent wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Architektury i Wzornictwa Przemysłowego. Od ponad 20 lat w branży reklamowej, związany z warszawskimi i poznańskimi agencjami reklamowymi. Juror licznych konkursów branżowych. Zdobywca nagród, w tym Złotego Orła, KTR, Kreatur i Golden Arrow.

 

Kreatywność jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej komunikacji. Dzięki niej do odbiorców docierają emocje, zaskakujące historie, a przekaz jest zapamiętywany. Sięgamy w tym roku do zagadnienia kreatywności, nawiązując tym samym do korzeni wydarzenia, które stworzyliśmy 13 lat temu – dodaje Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Comms.

 

Cannes Lions Creative Comms Meeting to jedyne takie coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Comms i SAR. W ramach wydarzenia, uczestnicy i uczestniczki mają okazję obejrzeć najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity. Jest to również okazja do wzięcia udziału w dyskusjach wraz z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami.

 

Partnerami trzynastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), Concordia Design, AMS, Instytut Monitorowania Mediów i Collegium Da Vinci.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Sprawny Marketing, Nowy Marketing, PRoto.pl, Sukces po Poznańsku, Marketing przy Kawie.