IMM PARTNEREM GŁÓWNYM KIERUNKU „NOWY PR” NA WSE

W tym roku już po raz 15 na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera startuje kierunek studiów podyplomowych Nowy PR. Instytut Monitorowania Mediów został partnerem głównym kierunku. Jesteśmy firmą oferującą kompleksowe narzędzia  wspierające działania public relations – cieszymy się, że będziemy mogli w praktyce wspierać kształcenie nowych kadr PR!

W trakcie ponad 180 godzin dydaktycznych Słuchacze poznają najnowsze narzędzia i technologie wykorzystywane w pracy PR-owca, a przede wszystkim zmierzą się z realnymi zadaniami, ponieważ uczelnia i prowadzący kierunku stawiają duży nacisk na praktyczny trening i zajęcia warsztatowe. W programie studiów przewidziane są m.in. praktyczne warsztaty z autoprezentacji, prezentacji i wystąpień publicznych (praca z mikrofonem i kamerą), redagowania tekstów oraz przygotowanie strategii działań dla realnego klienta ramach wirtualnych agencji PR.

W ramach świętowania 15 lat kierunku Nowy PR dla wszystkich Słuchaczy przygotowany został pakiet korzyści i zniżek od partnerów narzędziowych – w tym unikatowy dostęp testowy do IMM oraz zniżki na usługi monitoringu mediów i raportów wizerunkowych.

Jeśli chcesz wejść w zawodowe życie PR z solidnym pakietem praktycznej wiedzy albo pragniesz udoskonalić swój warsztat – na stronie WSE znajdziesz szczegółowe informacje. Rekrutacja trwa do końca września.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg