IMM partnerem Golden Marketing Conference w Poznaniu!

7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania się przedstawicieli branży marketingowej twarzą w twarz. Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Organizator konferencji – Grupa MTP – ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.

 

W ostatnich miesiącach jesteśmy świadkami ogromnych transformacji marketingowych, przyspieszonej digitalizacji usług oraz wzrostu zainteresowania prowadzeniem działalności w internecie. Właśnie te zagadnienia będą głównym nurtem przewodnim zbliżającego się spotkania marketingowców z całej Polski.

 

Zaproszeni eksperci przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy wydarzenia będą mogli automatycznie zastosować w swojej pracy. Program najnowszej edycji Golden Marketing Conference będzie w szczególności poświęcony e-biznesowi – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. W agendzie wydarzenia nie zabraknie tematów związanych z analityką działań internetowych, poruszone zostaną także kwestie zastosowania social mediów, a także budowania contentu czy video marketingu.

 

Na scenie tegorocznego GMC pojawi się wielu znakomitych gości. Po dwuletniej przerwie od wystąpień publicznych będzie można wysłuchać prelekcji Janiny Bąk, autorki bloga JaninaDaily.com oraz naczelnej analityczki danych marketingowych w kraju. Obok niej w trakcie dwudniowego wydarzenia pojawią się także dr Aleksander Poniewierski, Globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting, Paweł Tkaczyk, Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA, Marta Burchard, Digital Specialist, Grupa MTP, Tomasz Grzemski, CEO, Macopedia, Bartosz Pilc, Radca prawny, CORE Law, Magdalena Milewska, Content Marketing Director, Ringer Axel Springer Polska, Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Polska, Anna Tratnerska, Head of Business Development & UX Senior, Verseo oraz przedstawiciel TikTok Polska.

 

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa https://goldenmarketing.pl/poznan/ .

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg