IMM wśród partnerów Power of Content Marketing Awards 2021.

Stowarzyszenie Content Marketing Polska zaprasza do udziału w 13. edycji konkursu na najlepsze projekty contentmarketingowe.

 

Power of Content Marketing Awards to konkurs, w którym oceniane są narzędzia contentmarketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów contentmarketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.

W tym roku projekty można zgłaszać aż w 55 konkursowych kategoriach, w tym w kategorii specjalnej – hub contentowy oraz sześciu nowych: komunikacja video dla pracowników, podcast/audiobook dla klientów, książka jako narzędzie marketingowe, projekt komunikacji wewnętrznej, projekt CSR oraz projekt contentmarketingowy dla pracowników.

 

 

– Nowe kategorie to wyjście naprzeciw potrzebom konkursowym reprezentantom różnych stron rynku. Od klientów, przez wydawców, po agencje. Wierzymy, że nowe możliwości zgłoszeń poszerzą grono chętnych i urozmaicą nagradzane prace – mówi Agnieszka Gajzler, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

 

 

Ocenie jury – składającego się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – podlegać będą projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.

 

Terminy zgłoszeń konkursowych został wydłużony do 18 lipca. Zapraszamy!

 

Wszystkie szczegółowe informacje na temat konkursu oraz jego regulamin znajdują się na stronie contentmarketingpolska.pl. Laureatów Power of Content Marketing Awards 2021 poznamy 15 października 2021 r. podczas gali on-line.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg