IMM partnerem spotkania praktyków komunikacji wewnętrznej. iComms już 18-19 listopada!

Kolejna edycja spotkania praktyków komunikacji wewnętrznej – merytoryczna i praktyczna, bo wzbogacona o część warsztatową. Zaproszono na nią najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji, którzy opowiedzą, jak prowadzą działania w praktyce. Konferencja odbędzie się w Warszawie, w Brain Embassy przy Al. Jerozolimskich, w dniach 18-19 listopada 2021 r.

 

Dzień 1 to prelekcje praktyków komunikacji z różnych branż. Wśród mówców będzie można posłuchać między innymi Wojtka Mrugalskiego z Żabka Polska, który opowie o nowym modelu komunikacji hybrydowej, który wymusiła na wielu z nas pandemia, Kamili Dec z Santander, która na wielu ciekawych przykładach wyjaśni, jak agile zmienia komunikację wewnętrzną w firmie czy Doroty Wiśniewskiej z Aquanet, która łączy w sobie kompetencje zarówno z obszaru komunikacji, jak i psychologii, dokładając wszelkich starań, by komunikować i jednocześnie dbać o well-being pracowników.

 

Pojawi się też wiele innych ciekawych tematów dotyczących komunikowania się w tej nowej dla nas wszystkich rzeczywistości.

 

Dzień 2 to warsztaty. W tym roku organizatorzy stawiają na narzędzia i rozwijanie kompetencji osób odpowiadających za komunikację. Każdy z uczestników będzie miał do wyboru 3 warsztaty:

 

  1. Jak zaprojektować intranet, który realnie usprawni komunikację w organizacji
  2. Wykorzystaj pełen potencjał MS Teams w komunikacji wewnętrznej – poznaj pakiet możliwości
  3. Jak samodzielnie przygotowywać content video do wykorzystania w komunikacji wewnętrznej

 

Konferencja odbędzie się w Warszawie, z możliwością uczestnictwa online!

Bilety już w sprzedaży.

https://icomms.pl/konferencja2021/

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg