IMM partnerem Subaru Poland Rally Team

Od 1 lutego br. Instytut Monitorowania Mediów wspiera zespół rajdowy Subaru Poland Rally Team. Reprezentują go dwaj znani kierowcy – Leszek Kuzaj i Marcin Turski. Współpraca IMM z teamem obejmuje prowadzenie przez Instytut stałego monitoringu mediów i wyszukiwania informacji dotyczących udziału załóg w rajdach samochodowych. Dostęp do kompletnej informacji z mediów pozwoli sportowcom na pełniejszą ocenę swoich działań i planowanie akcji promocyjnych. Umowa została zawarta do końca 2006 roku.

Informacja z ostatniej chwili
Leszek Kuzaj z Maciejem Szczepaniakiem pewnie wygrali 2. Zimowy Rajd Magurski rozegrany w rejonie Gorlic w dniach 10 – 11 lutego br. Zawodnicy mieli do przejechania jedenaście odcinków specjalnych. Różnica pomiędzy załogą Subaru Poland Rally Team, a drugą załogą w rajdzie – Kuchar / Gerber wyniosła ponad 2 minuty. Leszek Kuzaj jest znanym i cenionym kierowcą rajdowym. Debiutował w rajdach w 1988 roku. Brał udział w licznych imprezach, w tym w rajdach o mistrzostwo Polski, Europy i Świata. Ma na swoim koncie kilka tytułów Mistrza Polski oraz II Wicemistrza Europy. Obecnie startuje samochodem Subaru Impreza WRX STI gr. N. reprezentując barwy Subaru Poland Rally Team.

Subaru Poland Rally Team
Subaru Poland Rally Team składa się z dwóch załóg. Pierwszą tworzy Leszek Kuzaj z Maćkiem Szczepaniakiem – Mistrzowie Polski 2005 w klasyfikacji generalnej, producentów i zespołów sponsorskich. Druga załoga to Marcin Turski z Darkiem Burkatem. Więcej informacji: 
www.turski.com.pl.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg