IMM patronem 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu

Do 14 listopada potrwa nabór do 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, programu edukacyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Studentki i studenci, którzy zakwalifikują się do programu wezmą udział w czterech spotkaniach prowadzonych przez wiodących ekspertów i ekspertki zrównoważonego rozwoju w Polsce. Na najaktywniejszych uczestników i uczestniczki czeka m.in. możliwość odbycia płatnego stażu w firmach zaangażowanych w obszarze CSR.

 

Studentki i studenci zainteresowani tematem społecznej odpowiedzialności biznesu, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę i rozwinąć swoje kompetencje w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG (z ang. environmental, social responsibility i corporate governance) mogą już aplikować do 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu – nastawionego na praktykę bezpłatnego projektu edukacyjnego dotyczącego CSR.

 

Nabór potrwa do 14 listopada. Rekrutacja odbywa się poprzez formularz online dostępny tutaj: https://odpowiedzialnybiznes.pl/liga-odpowiedzialnego-biznesu-18-edycja-rekrutacja/

 

Społeczna odpowiedzialność biznesu zyskuje coraz większe znaczenie w strategiach i codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Rośnie więc także zapotrzebowanie na pracownice i pracowników, którzy będą mogli wesprzeć firmy w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Udział w Lidze Odpowiedzialnego Biznesu to szansa na dobry, mocny start na rynku pracy oraz zdobycie i doskonalenie kompetencji przydatnych we wszystkich obszarach funkcjonowania organizacji zarządzanych zgodnie z wartościami ESG. Zachęcam więc do skorzystania z możliwości, jakie daje nasz program edukacyjny, oparty o ścisłą współpracę z firmami aktywnymi w zakresie CSR - mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.


 

Nastawienie na praktyczną wiedzę i umiejętności

 

W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu ambasadorzy CSR uczestniczą w weekendowych spotkaniach i warsztatach z wiodącymi specjalist(k)ami CSR w Polsce, a także opracowują konkretne projekty z obszaru ESG. Program nastawiony jest na praktyczne podejście do edukacji. Osoby, które zakwalifikują się do LOB, stoją przed szansą zdobycia konkretnych i przydatnych na rynku pracy umiejętności, związanych nie tylko z CSR-em. W programie przewidziano zajęcia poświęcone także tematom takim jak: sztuka autoprezentacji, zarządzanie projektami czy prowadzenie szkoleń i warsztatów. Jak wynika z badania Alumnów LOB, przeprowadzonego w ubiegłym roku, trzech na czterech absolwentów/ek programu wykorzystuje wiedzę i umiejętności zdobyte dzięki ramach LOB w swojej codziennej pracy.

 

Ścieżki edukacyjne z opiekunami merytorycznymi

 

Program Ambasadorów CSR oparty jest na ścieżkach edukacyjnych, których opiekunami są firmy – partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 18. edycja Ligi Odpowiedzialnego Biznesu składa się z czterech ścieżek edukacyjnych:

 

 

Ambasadorzy i ambasadorki 18. edycji LOB wezmą udział w czterech weekendowych zjazdach. Dwa z nich odbędą stacjonarnie w Warszawie i Sopocie, a pozostałe dwa w formie online.

 

Podczas warsztatów studentki i studenci będą czerpać wiedzę od osób, które na co dzień odpowiadają za działania CSR w firmach. Udział w LOB to także okazja, by poznać najważniejsze trendy zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. Na najaktywniejszych uczestników czeka możliwość odbycia płatnego stażu w jednej z firm-opiekunów programu.

 

 

O Lidze Odpowiedzialnego Biznesu

 

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry menedżerów i przedsiębiorców, animatorów społecznych, liderów zmian i przede wszystkim odpowiedzialnych ludzi. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu i kół naukowych skupiających studentów zainteresowanych CSR. W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu funkcjonuje program Ambasadorów CSR i Ogólnopolski Konkurs Wiedzy o CSR, którego partnerem jest BNP Paribas Bank Polska.

 

Więcej o Lidze Odpowiedzialnego Biznesu na stronie internetowej http://odpowiedzialnybiznes.pl/lob/ oraz na FB: https://www.facebook.com/ligaodpowiedzialnegobiznesu

 

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Patron honorowy: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Patroni medialni: Brief.pl, Gazeta.pl, IMM, PRoto, IREPSO, Odpowiedzialnybiznes.pl

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg