IMM patronem medialnym 17 Kongresu PR i Komunikacji

Otaczający nas świat się zmienił i postawił przed PR-owcami nieoczekiwane wyzwania. Nowe strategie komunikacyjne, spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, wielokanałowość komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych, zbudowanie dobrych relacji z dziennikarzami, walka z fake newsami i przygotowanie na potencjalny kryzys, to główne zadania dla PR-owców na nadchodzący czas.

 

Z myślą o potrzebach i na podstawie bieżących oczekiwań działów PR, mamy przyjemność zaprosić Cię na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych działom Public Relations i Komunikacji.

 

Wśród prelegentów – wielu wybitnych ekspertów – praktyków, którzy w swej codziennej pracy PR-owca inicjują rozmaite nowatorskie rozwiązania- przedstawiciele m.in.: Medicover, Grupy Kapitałowj RAFAKO, Polskiej Grupy Farmaceutycznej, Krajowej Izby Rozliczeniowej, Fortum, Credit Suisse (Poland), Grupy Amica, PEPCO, Orange Polska.

 

Podczas Kongresu będziemy mówić o tym co najważniejsze dla działów PR, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się doświadczeniami i pomysłami. Dołącz do uczestników i:

 

  • dowiedz się, jak dostosować strategię PR-ową marki do świata po pandemii
  • poznaj kampanie PR z 2021 r., którymi warto się zainspirować
  • naucz się działać efektownie, efektywnie, ale i… zgodnie z prawem
  • sprawdź, jak prowadzić autentyczną, transparentną i spójną komunikację
  • naucz się wykorzystywać możliwości, które daje internetowa społeczność, ale też jak unikać zagrożeń, które niesie
  • przekonaj się, czy plan kryzysowy to „nice to” czy „must have”

 

Zapoznaj się z program i listą mówców oraz zarejestruj się na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/17-kongres-public-relations-i-komunikacji-5b260158-ba42-4402-b339-d7620f75dddf?utm_source=IMM&utm_medium=article&utm_campaign=k_17_Kongres_PR

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg