IMM patronem rozpoczynających się 8. Targów CSR online

8. edycja Targów CSR, największego w Polsce wydarzenia poświęconego odpowiedzialnemu biznesowi i zrównoważonemu rozwojowi, rozpoczyna się 5 października i potrwa do 9 października. Po raz pierwszy w historii Targi CSR odbędą się wyłącznie w formule online. Zachowane są kluczowe elementy inicjatywy: część wystawowa (targicsr.webexpo.pl), konferencyjna oraz networkingowa. Organizatorem wydarzenia jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

Główną platformą wiedzy na temat przebiegu 8. Targów CSR online jest strona odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr. Uczestnicy wydarzenia znajdą na niej szczegółowe informacje na temat 5-dniowego przebiegu targów oraz tego, jak aktywnie brać udział w ich poszczególnych częściach.

 

Nowa formuła tegorocznych Targów CSR jest rozwiązaniem odpowiadajacym wyzwaniom dzisiejszej rzeczywistości. Przenosząc je do przestrzeni wirtualnej, staraliśmy się uwzględnić wszystkie zalety stacjonarnego wydarzenia. dzięki różnorodności wystawców w przestrzeni online, prezentowanych dobrych praktyk i rozwiązań, wydarzenie pozostaje nadal największą w Polsce tego typu platformą wymiany CSR-owych idei, usług i produktów. Zaproponowaliśmy również unikalny sposób networkingu z możliwością wyboru tematów i rozmówców oraz bogaty, pięciodniowy program części konferencyjnej. Zapraszamy do aktywnego udziału i wykorzystania czasu w ramach 8. Targów CSR online

– mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

Część wystawowa

 

57 wystawców zaprezentuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju na platformie WebEXPO, która dostępna jest na stronie targicsr.webexpo.pl. Wirtualne stoiska będzie można zwiedzać od 5 do 9 października. Dzięki temu zwiedzający mogą zapoznać się z działalnością firm, organizacji i instytucji na polu CSR

 

Część networkingowa

 

Udział w targach daje także możliwość skorzystania z networkingu na zyskującej popularność platformie REMO. Zwiedzający codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 13:30 do 15 zostaną zaproszeni do spotkania się z wystawcami i porozmawiania na istotne zagadnienia z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju. Platforma umożliwia wygodną i skuteczną wymianę wiedzy oraz rozwój relacji międzysektorowych oraz biznesowych. Aby wziąć udział w networkingu na Targach CSR, wystarczy zalogować się na stronie: live.remo.co/e/targicsr/register.

 

Część konferencyjna

 

,,Środowisko! biznesowe i naturalne” jako hasło 8. Targów CSR ma na celu z jednej strony przypomnienie zależności między biznesem i jego otoczeniem oraz odpowiedzialności środowiska biznesowego za środowisko naturalne. Z drugiej strony pokazuje jak szeroką platformą prezentacji działań społecznych, biznesowych, ekologicznych oraz spotkaniem różnych środowisk będzie wydarzenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Transmisja część konferencyjnej 8. Targów CSR odbywać się będzie stronę odpowiedzialnybiznes.pl, profil Facebook – ForumOdpowiedzialnegoBiznesu, kanał YouTube – ForumOdpBiznesu.

 

PROGRAM CZĘŚCI KONFERENCYJNEJ » http://bit.ly/ProgramTargiCSR

 

Targi CSR online kierowane są do szerokiego grona odbiorców. To wydarzenie adresowane zarówno do biznesu, jak i jego otoczenia: społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych, uczelni, szkół, mediów, administracji i samorządów. Formuła online sprawia, że każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania, będzie mógł przez 5 dni brać czynny udział w Targach CSR.

 

Więcej informacji o wydarzeniu:

 

Patroni medialni:

  • Polityka
  • Clear Channel Poland
  • Instytut Monitorowania Mediów IMM
  • My Company Polska
  • Odpowiedzialny biznes – Kompendium CSR
  • CR Navigator
  • Teraz Środowisko
  • kampaniespoleczne.pl
  • ngo.pl
  • PulsHR.pl
  • PRoto.pl

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg