IMM przejmuje Newspoint i planuje ekspansję zagraniczną

Instytut Monitorowania Mediów, lider w branży monitoringu i analizy mediów, kupił 100% udziałów firmy Newspoint.

 

4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów SA kupił 100% udziałów spółki Newspoint. IMM od lat stawia na intensywny rozwój, a ta inwestycja to kolejny krok w realizacji obranej strategii. Dzięki temu IMM znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów. Zyskują na tym przede wszystkim klienci.

 

Instytut Monitorowania Mediów sprawdził się już w przejmowaniu i rozwijaniu firm. Dobrym przykładem jest zakup rumuńskiej spółki mediaTRUST, w którą zainwestował w 2008 roku. Od tamtej pory mediaTRUST zwiększył sprzedaż 12-krotnie i stał się największą rumuńską firmą w branży z ponad 50% udziałem w rynku. Połączenie potencjału IMM, Newspoint oraz mediaTRUST pozwoli grupie IMM na dalszą ekspansję międzynarodową.

W IMM stawiamy na nowe technologie i systematycznie wprowadzamy innowacje, które podnoszą jakość naszych usług. Jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inwestycje, które pozwalają nam się rozwijać. Kolejną z nich jest kupno Newspoint, które niesie ze sobą wymianę doświadczeń i otwiera przed nami nowe perspektywy. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów – mówi Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

W obecnych czasach istotne znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. Warto podkreślić, że IMM ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na AI. Jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów R&D dofinansowanych ze środków UE z budżetem przekraczającym 6 milionów zł. Beneficjentami tych prac będą przede wszystkich klienci grupy IMM – dodaje Agata Andruszkiewicz, Członek Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

 

Pliki do pobrania:

 

Kontakt dla mediów:

Paulina Piotrowska
Starsza Specjalistka ds. Komunikacji
@: ppiotrowska@imm.com.pl
kom.: +48 507 099 380

 

O Instytucie Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów od przeszło 24 lat jest liderem w branży analityki przekazów mediowych w Polsce. Od 2009 roku oferuje swoje usługi również w Rumunii pod marką mediaTRUST. IMM wspiera firmy, instytucje i marki osobiste w efektywnym mierzeniu i raportowaniu wyników komunikacji zewnętrznej, planowaniu strategii oraz przeciwdziałaniu kryzysom wizerunkowym. Firma jako jedyna na rynku integruje wyniki publikacji ze wszystkich rodzajów mediów w jednym narzędziu, w tym również reklamy. Wykonuje również raporty i analizy jakościowo-statystyczne. Firma obsługuje tysiące klientów w kraju i zagranicą — międzynarodowe korporacje, małe firmy, instytucje, administrację publiczną, organizacje pozarządowe, agencje PR, agencje marketingowe, artystów oraz sportowców. Monitoring IMM obejmuje prasę, radio, telewizję, portale internetowe, media społecznościowe, a także podcasty i kanały wideo.

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg