Rozszerzamy zakres monitoringu RTV o kolejne 95 stacji radiowych

Rozszerzamy ofertę monitoringu RTV! Do bazy monitorowanych mediów dodaliśmy właśnie aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.

 

95 nowych źródeł monitoringu 

 

Obecnie w IMM analizujemy przekazy mediowe już z ponad 300 stacji radiowych, 45 stacji telewizyjnych, 1700 tytułów prasowych oraz ponad 20 tysięcy portali internetowych. Oferta Instytutu obejmuje również monitoring mediów społecznościowych, w tym platform wideo takich jak YouTube i TikTok. Rozwiązanie IMM zapewnia pełną transkrypcję treści oraz rozpoznawanie obrazów w materiałach wideo, wprowadzając nową jakość do branży monitoringu mediów.

 

Wśród dodanych rozgłośni radiowych znajdują się te lokalne – jak np. Radio Praga czy OFF Radio Kraków – oraz tematyczne – jak Polskie Radio Kierowców czy Radio JAZZKULTURA. 

 

Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą jeszcze skuteczniej śledzić działania swoje oraz konkurencji, także w niszowych tematycznie lub terytorialnie źródłach przekazu. Jeśli zależy nam na całościowym obrazie efektów komunikacji, to tego typu źródeł na pewno nie powinniśmy lekceważyć. Szczególnie dużą rolę odgrywają one w budowaniu opinii nie tylko dla samorządów czy biznesów prowadzonych lokalnie, ale także dla międzynarodowych korporacji z oddziałami regionalnymi. To właśnie w tego typu mediach znajdziemy najwięcej aktualnych informacji o życiu regionu, inwestycjach przedsiębiorstw i ich wpływie na lokalne społecznościmówi Monika Ezman, Dyrektor Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz w IMM.

 

Z kolei stacje specjalistyczne, np. o tematyce kulturalnej, mogą być wartościowym źródłem wiedzy nie tylko dla podmiotów z tej branży, ale także dla ambasadorów wspierających artystów, wydarzenia i instytucje kulturalne – podkreśla Monika Ezman.

 

Monitoring treści podcastów 

 

Warto wspomnieć, że Instytut Monitorowania Mediów oferuje także monitoring podcastów. Obejmuje on 176 kanałów YouTube, 90 portali internetowych oraz około 15 000 profili na Spotify. Obecnie jako jedyni na polskim rynku mamy w ofercie monitoring pełnej treści całego podcastu, czyli całej treści audio, a nie tylko opisów czy tagów.

 

Z pełną listą monitorowanych mediów można zapoznać się poprzez wyszukiwarkę dostępną na stronie: www.imm.com.pl/media.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg