Rozszerzamy zakres monitoringu RTV o kolejne 95 stacji radiowych

Rozszerzamy ofertę monitoringu RTV! Do bazy monitorowanych mediów dodaliśmy właśnie aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.

 

95 nowych źródeł monitoringu 

 

Obecnie w IMM analizujemy przekazy mediowe już z ponad 300 stacji radiowych, 45 stacji telewizyjnych, 1700 tytułów prasowych oraz ponad 20 tysięcy portali internetowych. Oferta Instytutu obejmuje również monitoring mediów społecznościowych, w tym platform wideo takich jak YouTube i TikTok. Rozwiązanie IMM zapewnia pełną transkrypcję treści oraz rozpoznawanie obrazów w materiałach wideo, wprowadzając nową jakość do branży monitoringu mediów.

 

Wśród dodanych rozgłośni radiowych znajdują się te lokalne – jak np. Radio Praga czy OFF Radio Kraków – oraz tematyczne – jak Polskie Radio Kierowców czy Radio JAZZKULTURA. 

 

Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą jeszcze skuteczniej śledzić działania swoje oraz konkurencji, także w niszowych tematycznie lub terytorialnie źródłach przekazu. Jeśli zależy nam na całościowym obrazie efektów komunikacji, to tego typu źródeł na pewno nie powinniśmy lekceważyć. Szczególnie dużą rolę odgrywają one w budowaniu opinii nie tylko dla samorządów czy biznesów prowadzonych lokalnie, ale także dla międzynarodowych korporacji z oddziałami regionalnymi. To właśnie w tego typu mediach znajdziemy najwięcej aktualnych informacji o życiu regionu, inwestycjach przedsiębiorstw i ich wpływie na lokalne społecznościmówi Monika Ezman, Dyrektor Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz w IMM.

 

Z kolei stacje specjalistyczne, np. o tematyce kulturalnej, mogą być wartościowym źródłem wiedzy nie tylko dla podmiotów z tej branży, ale także dla ambasadorów wspierających artystów, wydarzenia i instytucje kulturalne – podkreśla Monika Ezman.

 

Monitoring treści podcastów 

 

Warto wspomnieć, że Instytut Monitorowania Mediów oferuje także monitoring podcastów. Obejmuje on 176 kanałów YouTube, 90 portali internetowych oraz około 15 000 profili na Spotify. Obecnie jako jedyni na polskim rynku mamy w ofercie monitoring pełnej treści całego podcastu, czyli całej treści audio, a nie tylko opisów czy tagów.

 

Z pełną listą monitorowanych mediów można zapoznać się poprzez wyszukiwarkę dostępną na stronie: www.imm.com.pl/media.