IMM: sportowy Radom, medialny Radom

Sport jest bardzo wdzięcznym tematem dyskusji o Radomiu i w Radomiu. Na temat sportu w badanych mediach łącznie pojawiło się prawie 4,5 tys. wpisów. Najwięcej o sportowych wydarzeniach informowały Sportowe.Fakty.wp.pl., a najczęściej poruszanymi tematami był temat piłki nożnej oraz siatkówki. Do TOP3 informujących sportowych mediów wchodzą też przegladsportowy.pl oraz siatka.org. Najwyższy potencjał promocyjny poza Sportowymi Faktami wp.pl miały też materiały opublikowane w "Przeglądzie Sportowym" (2,5 miliona złotych ekwiwalentu reklamowego) oraz artykuły w gazecie "Sport" (2 mln złotych AVE).

Wsparcie kibiców wyrażane w mediach społecznościowych

Każde miasto powinno wspierać swoich zawodników. Radom nie jest w tym wyjątkiem. W wynikach medialnego Radomia widać duże poparcie sukcesów Radomiaków. Mieszkańcy Radomia są dumni ze swoich zawodników i chętnie gratulują im zdobytych sukcesów. W mediach społecznościowych o Radomiu najwięcej informacji pojawia się na Facebooku oraz na Twitterze, w siłę rośnie też Instagram, na którym prezentowano sukcesy radomskich sportowców. Jednym z najgorętszych sportowych tematów było zwycięstwo ekipy Cerrad czarni Radom, radomskiej  ekipy siatkarskiej, w meczu 29.kolejki Plus Ligi.

 

Często komentowanym tematem była wiadomość o zdobyciu przez radomiankę mistrzyni świata w ju-jitsu.  „Gratuluję Ci Asiu taaaakiego sukcesu! Jestem dumna, ze mam tak utalentowaną uczennicę!”, „Tylko pogratulować https://www.facebook.com/images/emoji.php/v8/f4c/1/16/1f642.png” – komentują informację użytkownicy Facebooka.

 

RKS Radomiak Radom – najbardziej angażujący

Piłka nożna zawsze była w samym centrum dyskusji medialnej. Z analizy IMM wynika, że na RKS Radomiak Radom znalazł się na drugim miejscu wśród najbardziej angażujących autorów. Jednym z najbardziej popularnych piłkarskich tematów była informacja na temat pojawienia się nowego trenera dla Radomiaka, którym został Robert Podoliński.  Użytkownicy Facebooka bardzo pozytywnie komentowali dane wydarzenie wspierając w mediach społecznościowych nowego trenera: „Bardzo dobra decyzja”, „Świetna wiadomość! Doskonała decyzja zarządu, nie ma na co czekać, trzeba reagować. https://www.facebook.com/images/emoji.php/v8/ffc/1/16/1f44d.png”, „Bardzo się cieszę ze będziemy grać z tak doświadczonym trenerem. Mam nadzieję na kilka szybkich zwycięstw i po tych 11 latach wrócimy na zaplecze ekstraklasy”.

 

Szeroko udostępniany był też post o rekordzie stadionu w Radomiu. Autorzy zachęcali do udostępniania danej informacji , co pomogło uzyskać duży zasięg w mediach.

Nie tylko rekordy są medialne, ale również napoje. Według danych IMM dużym zainteresowaniem cieszył się post o wprowadzeniu Energy Drink Radomiak. Ten gest pokazuje jak dużym poparciem cieszy się radomska drużyna piłkarska. 

 

 

O badaniu:

Raport IMM został przygotowany na bazie danych z monitoringu mediów IMM: prasy i portali internetowych w okresie marzec – kwiecień 2017 pod kątem nazwy miasta Radom. Dane poddane analizie ilościowej i jakościowej publikacji, z uwzględnieniem najpopularniejszych kontekstów oraz najaktywniejszych autorów.

 

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację raportu, wyników badań i dołączonych do nich materiałów graficznych pod warunkiem podania źródła („Instytut Monitorowania Mediów”) w artykule oraz przy grafice.

 

Autor: Anastasiia Kuzhda

Kontakt dla mediów:

Instytut Monitorowania Mediów

Anastasiia Kuzhda

akuzhda@imm.com.pl

tel.: +48 22 378 37 50 | fax: +48 22 356 21 01

www.imm.com.pl

ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg