IMM wspiera iComms – spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej już 8-9 października!

Kolejna edycja spotkania praktyków komunikacji wewnętrznej – tym razem jeszcze bardziej praktyczna, bo wzbogacona o część warsztatową. Zaproszono na nią najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji, którzy opowiedzą, jak prowadzą działania w praktyce. Konferencja odbędzie się online, w dniach 8-9 października 2020 r.

 

Dzień 1 to prelekcje praktyków komunikacji z różnych branż. Wśród mówców będzie można posłuchać między innymi Małgorzaty Dobosz z firmy Siemens, która opowie o tym, czego – jako komunikatorzy – możemy się uczyć ze szwedzkiego modelu komunikacji, Pawła Tkaczyka, który sprzeda tajniki jak wykorzystywać storytelling w komunikacji wewnętrznej czy Pawła Kwiatkowskiego, byłego członka zarządu w Kompanii Piwowarskiej oraz Danone, który podzieli się kilkoma praktycznymi wskazówkami na temat tego, jak budować pozycję działu komunikacji w organizacji.

 

Pojawi się też wiele innych ciekawych tematów dotyczących komunikowania się w tej nowej dla nas wszystkich rzeczywistości.

 

Dzień 2 to warsztaty. W tym roku organizatorzy stawiają na narzędzia i rozwijanie kompetencji osób odpowiadających za komunikację. Każdy z uczestników będzie miał do wyboru 2 warsztaty spośród 4 tematów:

 

  1. Wykorzystuj podcasty w komunikacji wewnętrznej – praktyczny warsztat poprowadzi Marek Jankowski, chyba najbardziej znany i jeden z pierwszych podcasterów w Polsce.
  2. Warsztat wykorzystania storytellingu w komunikacji wewnętrznej, który poprowadzi Paweł Tkaczyk.
  3. Service Design w komunikacji wewnętrznej, czyli jak małymi krokami robić duże zmiany prowadzony przez Krystynę Jarek, twórczynię innowacyjnych organizacji.
  4. Poznaj swój styl komunikacji (testy Neurocolor) i dowiedz się jak lepiej komunikować się z różnymi odbiorcami, który będę miała ogromną przyjemność poprowadzić.

 

Cała konferencja odbędzie się ONLINE!
Pakiety konferencyjne w sprzedaży tutaj: https://icomms.pl/konferencja2020/

 

Partnerami konferencji są PRoto, Instytut Monitorowania Mediów IMM i Workai.

 

STRONA INTERNETOWA:  https://icomms.pl/konferencja2020/

WYDARZENIE NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/events/506031500043569/

WYDARZENIE NA LINKEDIN: https://www.linkedin.com/events/6706532111416913920/

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg