IMM wspiera Teatr 6. Piętro

Projekt „IMM dla kultury” polega na wspieraniu przez Instytut wartościowych inicjatyw kulturalnych. Tym razem na potrzeby nowego partnera IMM będzie monitorować prasę, radio, telewizję i Internet, wyszukując publikacje opisujące działania teatru.

Teatr 6. Piętro jest kolejną instytucją, z którą Instytut nawiązał współpracę – skomentował Paweł Sanowski, Prezes IMM. – Od kilku lat wspieramy wyróżniające się przedsięwzięcia kulturalne. W ramach programu „IMM dla kultury” stale współpracujemy między innymi z Fabryką Trzciny, Operą Narodową czy Makroconcertem, który jest organizatorem prestiżowych koncertów w całym kraju.


Kurtyna Teatru 6. Piętro podniosła się po raz pierwszy 6 marca 2010 roku. Na jego deskach wystawiono wtedy legendarną sztukę „Zagraj to jeszcze raz, Sam” Woody’ego Allena, w reżyserii Eugeniusza Korina, w której obok Małgorzaty Sochy, Anny Cieślak, Michała Żebrowskiego i Daniela Olbrychskiego, zadebiutował Kuba Wojewódzki.


Tego lata, w teatrze, odbył się cykl koncertów pt. "Teatr 6. Piętro – Wyższy Poziom Muzyki", w których wystąpili m.in. Urszula Dudziak, Leszek Możdżer, Kayah i Royal Quartet, Smolik i inni.


Nowy sezon kulturalny w teatrze 2010/2011 zapowiada się bardzo ciekawie. Już 1 października trzynastu absolwentów i studentów warszawskiej Akademii Teatralnej oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi zadebiutuje w musicalu pt. Maszyna do liczenia. Twórcą inscenizacji jest Eugeniusz Korin, autorem tekstów Jackek Cygan, twórcą muzyki Robert Janson, choreografię przygotował Jarosław Staniek.


Szczegóły na
www.teatr6pietro.pl


Instytut Monitorowania Mediów powstał w 2000 roku. Monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, 33 stacje telewizyjne, 63 stacje radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Od 1 lutego 2010 monitoruje social media w tym Facebooka, Twittera, Blipa, Goldenline. Od 2002 roku Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 90 firm monitorujących media z przeszło 40  krajów świata.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg