IMM wzmacnia pozycję na rumuńskim rynku monitoringu mediów

Przejęcie kontraktów TMT zwiększy naszą sprzedaż o 20 proc. i pozwoli nam osiągnąć ponad 15 proc. udział w rozdrobnionym rynku usług monitoringu mediów w Rumunii. Strategia MTR przewiduje kolejne przejęcia w branży – komentuje Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów i zarazem Członek Zarządu MTR. Uważamy, że po kilku słabych dla rumuńskiej gospodarki latach, nasi konkurenci są mocno osłabieni i jest to dobry czas do konsolidacji rynku – dodaje Paweł Sanowski. Media Trust Romania zdecydowanie wyróżnia się na tle innych firm z sektora w Rumunii jeśli chodzi o innowacyjność narzędzi do monitoringu oraz analizy danych zgodną z potrzebami PR-owców – twierdzi Paweł Sanowski.
IMM przejął udziały w MTR w 2008 roku, od tego czasu nastąpił szereg zmian organizacyjnych w spółce, w tym pełna integracja technologiczna obu partnerów – zrestrukturyzowano finanse spółki, zakres usług, zreformowano procesy produkcyjne, aby odpowiadały standardom i technologii wypracowanym przez IMM oraz uspójniono identyfikację wizualną podmiotów. Od 3 lat IMM jest wyłącznym właścicielem MTR.

Instytut Monitorowania Mediów i Media Trust Romania należą do FIBEP – międzynarodowej prestiżowej organizacji zrzeszającej firmy monitorujące i analizujące media.
Więcej informacji o Media Trust znajduje się na stronie http://www.mediatrust.ro/english/.
Instytut Monitorowania Mediów to lider branży monitoringu mediów w Polsce. Od ponad dekady dostarcza klientom kompleksową usługę monitoringu i badania wizerunku we wszystkich mediach. Od 2010 roku IMM monitoruje media społecznościowe i prowadzi badania Kompas Social Media oraz oferuje możliwość zamówienia monitoringu mediów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg