Informacja o realizowanym projekcie dofinansowanym z Funduszy Europejskich

Firma Instytut Monitorowania Mediów S.A. uzyskała dofinansowanie w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki na realizację projektu zatytułowanego:

„Opracowanie opartego na uczeniu maszynowym narzędzia do grupowania tematycznego publikacji mediowych i efektywnego ustalania ich istotności dla klienta”.

Projekt ma na celu opracowanie Zaawansowanego Systemu Klasyfikowania (ZSK) monitorowanych materiałów mediowych dotyczących danej marki lub zagadnienia.

 

W ramach projektu stworzymy system, który umożliwi automatyczne grupowanie tematyczne oraz efektywne szeregowanie materiałów według preferencji klienta. Będzie on oferować rozpoznawanie tematyki, sortowanie materiałów według istotności oraz dynamiczne budowanie profili klientów. Celem jest ułatwienie monitoringu mediów oraz dostosowanie oferty do potrzeb konsumentów.

 

Do rozwiązania problemów badawczych zostaną zastosowane metody, takie jak analiza sieci społecznych, inżynieria cech, uczenie maszynowe bez nadzoru oraz metody analizy języka naturalnego (NLP).

 

System będzie musiał radzić sobie z różnymi jakościami i formatami danych, jak również uwzględniać indywidualne preferencje klienta, integrować dane ze wszystkich rodzajów mediów, zapewniać ich bezpieczeństwo i być skalowalny. Wdrożenie takiego systemu będzie kluczowe dla efektywnego monitorowania oraz przygotowywania zaawansowanych analiz mediowych.

 

Z projektu korzystać będą użytkownicy Platformy IMM, w tym przedstawiciele firmowych działów PR i marketingu oraz agencji PR.

 

Projekt będzie realizowany do końca 2025 roku.

Całkowita wartość projektu: 6 165 108 zł

Kwota uzyskanego dofinansowania z Funduszy Europejskich: 3 829 532,63 zł

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg