Instytut Monitorowania Mediów rozpoczął współpracę z AIESEC

Instytut Monitorowania Mediów, jako firma odpowiedzialna społecznie, stawia na rozwój i edukację studentów. Z tego względu postanowił wspierać działania organizacji AIESEC, która w Polsce zrzesza ponad 1500 studentów, głównie nauk ekonomicznych.

Współpraca przewidziana jest na rok i obejmuje pomoc w promocji projektów AIESEC, m.in. dzięki stronie internetowej dla branży public relations stworzonej przez Instytut – wortalu PRoto. Ponadto, IMM poprowadzi dla AIESEC monitoring mediów pod kątem opisu organizacji i jej działalności.

W ramach współpracy IMM i PRoto wezmą udział w projekcie Pracodawca Roku oraz Dni Kariery 2005 i towarzyszącej im Akademii Umiejętności. Podczas wystąpień Instytut przybliży słuchaczom istotę nowoczesnego monitoringu i jego korzyści. „Współpraca z AIESEC jest dla nas okazją nie tylko do przedstawienia misji naszej firmy, ale też do zasygnalizowania przyszłym menedżerom, jakie działania mogą przynieść efekty wizerunkowe mierzone monitoringiem” – komentuje zakres współpracy z AIESEC dyrektor zarządzający IMM, Paweł Sanowski.

„AIESEC jako wiodąca organizacja studencka na świecie korzysta z najnowocześniejszych narzędzi z dziedziny zarządzania, rozwoju zasobów ludzkich, realizacji projektów” – Maciej Dakowicz, Wiceprezydent AIESEC Polska. „Teraz do tego grona dołączył monitoring IMM, który stanowi jeden z istotnych filarów wspierających re-branding AIESEC-u”.

AIESEC jest międzynarodową platformą dla młodych ludzi, na której mogą odkrywać i rozwijać swój potencjał. Organizacja skupia 18.000 członków na 800 uczelniach w 89 krajach na całym świecie. Polska sekcja dociera do około 77% ogółu studentów w Polsce. Każdego roku AIESEC organizuje ponad 3.500 praktyk zagranicznych i ponad 350 konferencji, dzięki którym rozwija się 5.000 nowych liderów.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg