Instytut Monitorowania Mediów wspiera radomski szpital – przekazał leżaki dla Oddziału Dziecięcego

Obecność najbliższych osób podczas pobytu w szpitalu pozwala dzieciom oswoić się z niekomfortową dla nich sytuacją. Ważne jest więc, aby rodzice mogli spędzić ten stresujący czas w godnych warunkach. Dlatego cieszymy się, że mogliśmy odpowiedzieć na potrzeby szpitala i zakupić wygodne leżaki, na których rodzice będą mogli zdrzemnąć się w nocy podczas czuwania przy łóżku dziecka” – mówi Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów.  

Społeczna odpowiedzialność

Oddział Instytutu Monitorowania Mediów istnieje w Radomiu od 10 lat – przez ten czas wrósł w życie miasta i rozwija się razem z nim. Firma opiera swoją działalność na zasadach odpowiedzialności społecznej w biznesie – wspiera wartościowe inicjatywy oraz dba o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów. Poza tym pracownicy IMM chętnie angażują się w prowadzone zbiórki charytatywne, np. dla potrzebujących rodzin czy schronisk dla bezdomnych zwierząt.

Radomski IMM rozwija się razem z miastem

Pracownicy IMM przez 10 lat mogli obserwować, jak miasto staje się lokalizacją o wysokim potencjale gospodarczym.

„Liczne w ostatnich latach inwestycje powodują, że Radom prężnie się rozwija. Lokalny oddział IMM również wciąż się zmienia – w tym roku odnowiona została siedziba, a rekrutacja na różne stanowiska prowadzona jest praktycznie cały czas” – podkreśla dr Emilia Żuchowska – Kotlarz, dyrektor oddziału IMM w Radomiu.

Pracownicy Instytutu Monitorowania Mediów trzymają także rękę na pulsie jeśli chodzi o medialność Radomia – IMM opublikował raport na temat sportowej strony miasta, która generuje ogólnopolski rozgłos. Analitycy IMM sprawdzili między innymi, którzy radomscy sportowcy i jakie kluby cieszą się największą popularnością wśród dziennikarzy i internautów. Raport dostępny jest na stronie IMM.

Instytut Monitorowania Mediów to największa polska firma z branży analityki informacji mediowych, która od 2000 roku bada treści ukazujące się we wszystkich typach mediów. Zespół ekspertów IMM opracowuje dane w postaci raportów i przekrojowych analiz branżowych, z których stale korzysta wiele znanych polskich i globalnych marek. Dekadę temu Zarząd IMM podjął decyzję o powiększeniu firmy i w sierpniu 2007 roku w Radomiu powstały działy monitorowania prasy oraz internetu, a chwilę później dołączył do nich dział monitorowania radia i telewizji. Obecnie w radomskim oddziale IMM pracuje niemal 90 osób w kilku wyspecjalizowanych działach (oprócz już wspomnianych powstały także Dział Analizy Reklam i Dział Analiz).

O IMM:

IMM to innowacyjna firma o wiodącej pozycji rynkowej w branży analityki informacji medialnych. Od 2000 roku dostarcza kompleksowe usługi badania danych pozyskiwanych ze wszystkich typów mediów, które w postaci specjalistycznych raportów i przekrojowych analiz branżowych, opracowuje zespół ekspertów IMM. Dostępny on-line moduł analityczny umożliwia bieżące śledzenie efektów działań komunikacyjnych na tle konkurencji, pomiar efektywność dotychczas podjętych działań promocyjnych i planowanie strategii komunikacji. Pomaga też chronić reputację firmy lub marki w sytuacjach kryzysowych.

 

Aktualnie stałym monitoringiem objętych jest ponad milion domen polskich zasobów internetu wraz z social media (z aktualizacją wyników w czasie rzeczywistym), ponad 1000 tytułów prasowych oraz ponad 200 stacji RTV z szerokim wyborem mediów regionalnych i lokalnych.

 

IMM należy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

 

Kontakt dla mediów:

Magdalena Pawłowska

mpawlowska@imm.com.pl

tel.: +48 22 378 37 50 | fax: +48 22 356 21 01

 

Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg