Intel Extreme Masters – Legendary place, supreme major

Przełom lutego oraz marca to czas, kiedy Katowice bezdyskusyjnie stają się stolicą esportu, a Spodek wypełni się tysiącami graczy oraz obserwatorów. Dlaczego? Odbywa się tu Intel Extreme Masters, największa esportowa impreza w kraju oraz na świecie, której patronem badawczym jest Instytut Monitorowania Mediów.

 

Katowice oraz słynny Spodek zawsze były gospodarzem najbardziej widowiskową i najbardziej epicką imprezą Intel® Extreme Masters i tak jest także w tym roku. Tegoroczny Winter Major wnosi emocje oraz poziom rozgrywek nowy poziom. 24 najlepszych drużyn na świecie rywalizowało w Katowicach aż o 1 000 000 dol.

 

 

Zarówno etapy Champions, jak i The Legends były rozgrywane na żywo, przed publicznością. Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach było gospodarzem czterodniowej Legendowej/Legendarnej Sceny, a osiem najlepszych drużyn zagrało przed publicznością na kultowej scenie w Spodku.

 

24 najlepsze drużyny z całego świata rywalizowało przez trzy tygodnie od 14 lutego aż do 3 marca 2019 r, aby uzyskać znaczną część puli nagród o wartości 1 000 000 dol., legendarne trofeum i zwycięstwo w wyścigu Intel Grand Slam.

 

Plan rozgrywek:

  • 14-20 lutego: na scenie Challengers zagra 16 drużyn na ESL Arena w Katowicach.
  • 21-25 lutego: w Międzynarodowym Centrum Kongresowym (ICC) najlepsze osiem drużyn fazy Challengers, a także osiem najlepszych drużyn poprzedniej Major walczy przed publicznością o miejsce w playoffach.
  • 28 lutego – 3 marca: the Champions Stage, czyli czterodniowy playoff rozgrywany w legendarnym Spodku, aby ukoronować nowego mistrza świata.

 

Dziesiątki tysięcy fanów przyjeżdża do Spodka co roku, by fetować najlepszych na świecie graczy. Są częścią magii obecnej w tym miejscu i to oni tworzą fanstastyczną atmosferę Intel Extrem Masters. Sprawiają, że jest to marzenie i zaszczyt dla graczy, którzy mogą tam rywalizować. W tym roku także wielu fanów obserwowało zmagania graczy.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg