Internet bez ograniczeń!

AMI pozwala wyszukiwać publikacje w Internecie, w których pojawiają się hasła zdefiniowane przez użytkownika i grupować je w samodzielnie utworzonych katalogach. Wyniki monitoringu są dostępne on-line na Platformie IMM, w przejrzystej tabeli, w której widoczny jest także kontekst, w jakim pojawia się słowo kluczowe oraz jego miejsce w tekście.

 

Przyszłość należy do monitoringu Internetu. Jego zasoby są nieograniczone, ale też trudno dostępne, właśnie ze względu na natłok informacji, dosłownie na każdy temat. AMI umożliwia wyszukanie tych potrzebnych – wystarczy zdefiniować hasła, aby otrzymywać na bieżąco wynik monitoringu według interesujących zagadnień – powiedział Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

 

Dodatkowo można otrzymywać powiadomienia e-mail i SMS o pojawieniu się nowych publikacji.

 

AMI obejmuje wszystkie portale internetowe, które monitoruje IMM (lista dostępna na stronie) oraz wszystkie portale dodane przez użytkownika, bez ograniczeń liczby poszukiwanych słów kluczowych. Użytkownicy AMI mają także dostęp do kompletnego archiwum stron internetowych od początku grudnia 2007 r.

 

Nowa aplikacja umożliwia także łatwe tworzenie zestawień, wykresów, raportów oraz drukowanie wyników monitoringu.

  
AMI jest bezpłatny dla wszystkich klientów IMM korzystających z tradycyjnego monitoringu Internetu. Więcej informacji o nowej usłudze znajduje się na stronie http://www.instytut.com.pl/ami.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg