Jak odnaleźć dziennikarza?

mediaContact.pl spotkał się z dużą aprobatą zarówno ze strony dziennikarzy, jak i specjalistów od komunikacji. Dzięki temu w bazie znajduje się już ponad 7100 dziennikarzy, z których kilkadziesiąt procent określiło swoje preferencje w zakresie kontaktu z PR-owcami.

Od połowy czerwca Instytut Monitorowania Mediów wprowadza kolejne innowacje w usłudze mediaContact, aby przepływ informacji pomiędzy działami komunikacji firm a dziennikarzami był jak najbardziej korzystny i skuteczny dla obu stron. Nowe narzędzia to m.in. „twórczość dziennikarza”, „aktywność dziennikarza” i „atrakcyjność medium”. Dzięki tym funkcjom użytkownik bazy mediaContact będzie mógł zapoznać się z wykazem najważniejszych publikacji danego dziennikarza z ostatnich sześciu miesięcy, zobaczyć, z jaką częstotliwością pisze on na wybrany temat, a także – ocenić prawdopodobieństwo wykorzystania treści z informacji prasowej, uwzględniając także możliwość dotarcia do grupy docelowej.

Kontakty do mediów ogólnopolskich i regionalnych są pogrupowane według 65 tematów z uwzględnieniem preferencji dziennikarzy w zakresie otrzymywania informacji. Baza jest stale aktualizowana i uzupełniana.

Zamierzamy kontynuować prace nad rozbudową i wprowadzaniem nowych funkcji w bazie mediaContact, aby stała się najpraktyczniejszym narzędziem pozyskiwania kontaktów do mediów, niezbędnym w codziennej pracy każdego PR-owca – mówi Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.

Wszystkie informacje o bazie mediaContact znajdują się na stronie www.mediacontact.pl 

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje prawie 800 tytułów prasowych, stacje telewizyjne i radiowe oraz polskie zasoby Internetu. IMM jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. W 2004 r. Instytut Monitorowania Mediów stworzył wortal www.proto.pl przeznaczony dla specjalistów public relations.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg