Jak pisać strategię komunikacji
Ten krótki przewodnik kierujemy nie tylko do uczestników konkursu stażowego PRaktykuj za granicą, ale do wszystkich młodych adeptów PR. W manualu można znaleźć odpowiedzi na pytania jak wygląda strategia komunikacji, jak przygotować się do pisania, jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów oraz jak przygotować profesjonalną prezentację swojej strategii.
Eksperci wypowiadający się w przewodniku to jurorzy konkursu i zarazem doświadczeni praktycy PR – Piotr Czarnowski, prezes agencji FIRST PR; Magdalena Grabarczyk-Tokaj, kierownik oddziału marketingu i PR IMM; Łukasz Kluj, general manager w agencji LEWIS PR oraz Marta Skierkowska, specjalista ds. PR w Fundacji Dzieci Niczyje. Na koniec zwycięzcy PRaktykuj za granicą 2011, podzielą się swoimi receptami na najlepszą strategię komunikacji.
Manual powstał na podstawie materiałów zebranych po VIII edycji konkursu stażowego PRaktykuj za granicą, który zakończył się w maju 2011. Organizatorem konkursu od 2003 roku jest Instytut Monitorowania Mediów.
Pobierz przewodnik „Jak pisać (i prezentować) strategię komunikacji”