Jak zainteresować dziennikarza? Konferencja Media Relations już 25 maja!
Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom? To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą naszą firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów i jeśli nie chcemy, aby nasz przepadł w informacyjnym szumie, musimy dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił. Jak to zrobić? Temu poświęcona będzie konferencja online Media Relations, organizowana przez Puls Biznesu w dniu 25 maja br.
Na spotkaniu uczestnicy będą mogli sprawdzić, czy są odpowiednio przygotowani do rozmowy z dziennikarzami. Nauczą się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów. Poznają techniki, za których pomocą przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co jest do opowiedzenia. Dowiedzą się również, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji wewnątrz firm. Poznają także skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się w sieci, a dodatkowo dowiedzą się, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.
Powyższe zagadnienia omówią dziennikarze:
- prasowymi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
- radiowymi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
- regionalnymi (Jerzy Jurecki – Tygodnik Podhalański)
- telewizyjnymi (Radosław Mróz – TVN24)
- branżowymi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn Handel)
- lifestylowymi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
- agencyjnymi (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
- oraz ekspertami komunikacji (Jolanta Piela – Good Division)
Podczas konferencji możliwa będzie dyskusja z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.
Więcej informacji i zgłoszenia na stronie.
Patronem medialnym wydarzenia są: Instytut Monitorowania Mediów, PRoto.pl, NowMarketing, Portalmedialny.pl, Medialna Perspektywa i Poradnik Przedsiębiorcy.