Jak zainteresować dziennikarza? Konferencja Media Relations już 25 maja!

Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom? To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą naszą firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów i jeśli nie chcemy, aby nasz przepadł w informacyjnym szumie, musimy dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił. Jak to zrobić? Temu poświęcona będzie konferencja online Media Relations, organizowana przez Puls Biznesu w dniu 25 maja br.

 

Na spotkaniu uczestnicy będą mogli sprawdzić, czy są odpowiednio przygotowani do rozmowy z dziennikarzami. Nauczą się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów. Poznają techniki, za  których pomocą przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co jest do opowiedzenia. Dowiedzą się również, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji wewnątrz firm. Poznają także skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się w sieci, a dodatkowo dowiedzą się, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.

 

Powyższe zagadnienia omówią dziennikarze:

 

  • prasowymi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
  • radiowymi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
  • regionalnymi (Jerzy Jurecki – Tygodnik Podhalański)
  • telewizyjnymi (Radosław Mróz – TVN24)
  • branżowymi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn Handel)
  • lifestylowymi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
  • agencyjnymi (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
  • oraz ekspertami komunikacji (Jolanta Piela – Good Division)

 

Podczas konferencji możliwa będzie dyskusja z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.

 

Więcej informacji i zgłoszenia na stronie.

 

Patronem medialnym wydarzenia są: Instytut Monitorowania Mediów, PRoto.pl, NowMarketing, Portalmedialny.pl, Medialna Perspektywa i Poradnik Przedsiębiorcy.

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg