Jedna platforma. Dwa widoki. Wiele możliwości. Premiera Nowej Platformy IMM
Instytut Monitorowania Mediów udostępnił swoim klientom nową Platformę, która zmienia podejście do śledzenia trendów w social mediach oraz mediach tradycyjnych. Firma jako jedyna na rynku oferuje narzędzie pozwalające na wybór trybu pracy, spełniające jednocześnie dwie istotne potrzeby: zapewnienie przejrzystego widoku do przeglądania wyników oraz zaawansowanego narzędzia do dogłębnej analizy.
— Design jest bardzo przyjazny i gdy już przyzwyczaiłam się do zmian i odkryłam wszystkie opcje, z których standardowo korzystam, przygotowanie przeglądu publikacji zajmuje mi teraz dużo mniej czasu, bo wszystko widzę jak na dłoni. Tak więc gratulacje, bardzo fajne zmiany! — mówi Magdalena Pawłowska, Senior Marketing Specialist, AON Polska Sp. z o.o..
Od 15 czerwca zostały wprowadzone zaawansowane funkcjonalności oparte na wynikach ankiety klienckiej. Ten krok to odważne działanie w kierunku doskonalenia usług oraz zaproszenie klientów do współtworzenia przyszłości narzędzi, z których codziennie korzystają. Nowe możliwości mają na celu ułatwienie monitorowania mediów i dostarczanie wartościowych informacji. Platforma IMM jest teraz bardziej intuicyjna, efektywna i dopasowana do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Przegląd w formie Feedu i Listy jednocześnie
Na czele listy nowości znajduje się unikalna opcja wyboru trybu pracy, umożliwiająca korzystanie z prostego, przejrzystego narzędzia do przeglądania wyników w trybie Feedu oraz bardziej rozwiniętego trybu Listy, służącego do analizy wyników i przewidywania trendów. Dzięki tej możliwości klienci mają elastyczny wybór i możliwość dostosowania monitoringu do indywidualnych oczekiwań.
Nowe możliwości
Nowa wersja umożliwia też samodzielne tworzenia newsletterów w dwóch różnych wariantach, zapewniających pełną personalizację. Od teraz klienci IMM mogą dostosować kolorystykę, logo, a także zmieniać kolejność całych projektów, grup tematycznych lub materiałów. Kolejny krok do przodu to grupowanie wyników z poziomu listy według 14 kategorii, umożliwiające szybkie przeglądanie najważniejszych treści i skupienie się wyłącznie na istotnych kwestiach. Dodatkowo dostępna jest opcja przypinania wierszy i kolumn, ułatwiająca koncentrację na kluczowych aspektach. Twórcy nowej Platformy wprowadzili również alerty, które pomagają w wykrywaniu potencjalnych kryzysów. Dzięki nim użytkownicy są informowani o nagłym wzroście liczby materiałów lub zasięgu, co umożliwia bieżące śledzenie popularnych informacji dotyczących ich otoczenia. Wykorzystanie tej funkcji pomoże w szybkiej reakcji i utrzymaniu kontroli nad wizerunkiem. Odświeżona Platforma jest jedynym narzędziem do obsługi monitoringu mediów spełniającym warunki dostępności zgodne z wytycznymi WCAG 2.1, umożliwiającym zapoznanie się z jego wynikami osobom z niepełnosprawnościami.
— Nowa odsłona Platformy Instytutu Monitorowania Mediów to przełomowa odpowiedź na preferencje naszych klientów. Dostarczamy zaawansowane funkcje, które otwierają drzwi do skutecznego śledzenia informacji oraz analizowania najnowszych trendów w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Naszym celem jest nie tylko pełna satysfakcja, lecz także wsparcie w osiąganiu jeszcze większych sukcesów biznesowych przez naszych Klientów — komentuje Agata Andruszkiewicz, członkini zarządu IMM.
Nowoczesny design i łatwość w obsłudze
Wraz z nową wersją Platformy IMM, wprowadzono również nowoczesny interfejs użytkownika, zgodny z najnowszymi trendami projektowymi. Priorytetem było dostarczanie wartościowych informacji w sposób szybki i intuicyjny, dlatego skoncentrowano się na prostocie i użyteczności. Łatwe w obsłudze narzędzie do monitoringu mediów przyspiesza proces podejmowania decyzji. Użytkownicy mogą łatwo analizować dane, porównywać wyniki i identyfikować trendy. Dzięki temu organizacje mogą zachować przewagę konkurencyjną, reagować na sytuacje kryzysowe, monitorować efekty kampanii marketingowych i podejmować skuteczne działania. Stali, jak i przyszli użytkownicy mogą rozpocząć swoją przygodę z odkrywaniem istotnych treści poprzez prostą konfigurację tuż po zalogowaniu się na Platformę.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Storożyńska
Kierowniczka Działu PR & Marketingu
@: mstorozynska@imm.com.pl
kom.: +48 502 422 574