Jedna platforma. Dwa widoki. Wiele możliwości. Premiera Nowej Platformy IMM

Instytut Monitorowania Mediów udostępnił swoim klientom nową Platformę, która zmienia podejście do śledzenia trendów w social mediach oraz mediach tradycyjnych. Firma jako jedyna na rynku oferuje narzędzie pozwalające na wybór trybu pracy, spełniające jednocześnie dwie istotne potrzeby: zapewnienie przejrzystego widoku do przeglądania wyników oraz zaawansowanego narzędzia do dogłębnej analizy.

— Design jest bardzo przyjazny i gdy już przyzwyczaiłam się do zmian i odkryłam wszystkie opcje, z których standardowo korzystam, przygotowanie przeglądu publikacji zajmuje mi teraz dużo mniej czasu, bo wszystko widzę jak na dłoni. Tak więc gratulacje, bardzo fajne zmiany! — mówi Magdalena Pawłowska, Senior Marketing Specialist, AON Polska Sp. z o.o..

 

Od 15 czerwca zostały wprowadzone zaawansowane funkcjonalności oparte na wynikach ankiety klienckiej. Ten krok to odważne działanie w kierunku doskonalenia usług oraz zaproszenie klientów do współtworzenia przyszłości narzędzi, z których codziennie korzystają. Nowe możliwości mają na celu ułatwienie monitorowania mediów i dostarczanie wartościowych informacji. Platforma IMM jest teraz bardziej intuicyjna, efektywna  i dopasowana do indywidualnych potrzeb użytkowników.

 

Przegląd w formie Feedu i Listy jednocześnie

 

Na czele listy nowości znajduje się unikalna opcja wyboru trybu pracy, umożliwiająca korzystanie z prostego, przejrzystego narzędzia do przeglądania wyników w trybie Feedu oraz bardziej rozwiniętego trybu Listy, służącego do analizy wyników i przewidywania trendów. Dzięki tej możliwości klienci mają elastyczny wybór i możliwość dostosowania monitoringu do indywidualnych oczekiwań.

 

Nowe możliwości

 

Nowa wersja umożliwia też samodzielne tworzenia newsletterów w dwóch różnych wariantach, zapewniających pełną personalizację. Od teraz klienci IMM mogą dostosować kolorystykę, logo, a także zmieniać kolejność całych projektów, grup tematycznych lub materiałów. Kolejny krok do przodu to grupowanie wyników z poziomu listy według 14 kategorii, umożliwiające szybkie przeglądanie najważniejszych treści i skupienie się wyłącznie na istotnych kwestiach. Dodatkowo dostępna jest opcja przypinania wierszy i kolumn, ułatwiająca koncentrację na kluczowych aspektach. Twórcy nowej Platformy wprowadzili również alerty, które pomagają w wykrywaniu potencjalnych kryzysów. Dzięki nim użytkownicy są informowani o nagłym wzroście liczby materiałów lub zasięgu, co umożliwia bieżące śledzenie popularnych informacji dotyczących ich otoczenia. Wykorzystanie tej funkcji pomoże w szybkiej reakcji i utrzymaniu kontroli nad wizerunkiem. Odświeżona Platforma jest jedynym narzędziem do obsługi monitoringu mediów spełniającym warunki dostępności zgodne z wytycznymi WCAG 2.1, umożliwiającym zapoznanie się z jego wynikami osobom z niepełnosprawnościami.

 

 

— Nowa odsłona Platformy Instytutu Monitorowania Mediów to przełomowa odpowiedź na preferencje naszych klientów. Dostarczamy zaawansowane funkcje, które otwierają drzwi do skutecznego śledzenia informacji oraz analizowania najnowszych trendów w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Naszym celem jest nie tylko pełna satysfakcja, lecz także wsparcie w osiąganiu jeszcze większych sukcesów biznesowych przez naszych Klientów — komentuje Agata Andruszkiewicz, członkini zarządu IMM.

 

Nowoczesny design i łatwość w obsłudze

 

Wraz z nową wersją Platformy IMM, wprowadzono również nowoczesny interfejs użytkownika, zgodny z najnowszymi trendami projektowymi. Priorytetem było dostarczanie wartościowych informacji w sposób szybki i intuicyjny, dlatego skoncentrowano się na prostocie i użyteczności. Łatwe w obsłudze narzędzie do monitoringu mediów przyspiesza proces podejmowania decyzji. Użytkownicy mogą łatwo analizować dane, porównywać wyniki i identyfikować trendy. Dzięki temu organizacje mogą zachować przewagę konkurencyjną, reagować na sytuacje kryzysowe, monitorować efekty kampanii marketingowych i podejmować skuteczne działania. Stali, jak i przyszli użytkownicy mogą rozpocząć swoją przygodę z odkrywaniem istotnych treści poprzez prostą konfigurację tuż po zalogowaniu się na Platformę.

 

Zaloguj się i odkryj nowości

 

Kontakt dla mediów:

Magdalena Storożyńska
Kierowniczka Działu PR & Marketingu
@: mstorozynska@imm.com.pl
kom.: +48 502 422 574

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg