Jesteśmy polską firmą o ugruntowanej pozycji na rynku – w branży monitoringu mediów działamy już od prawie 25 lat. Dostarczamy kompleksowe narzędzia do analizy informacji ze wszystkich rodzajów mediów oraz mierzenia medialności marki. To podstawowe dane w pracy działów public relations, marketingu, digital marketingu a także rzeczników prasowych, osób publicznych czy influencerów.
Jesteś zafascynowany światem mediów i komunikacji marketingowej? A może chcesz rozwijać się na rynku B2B lub współtworzyć zaawansowane oprogramowanie ? Znajdź interesujące Cię ogłoszenie i aplikuj!
IMM jest wiodącą w branży firmą o stabilnej pozycji rynkowej.
Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym umowę o pracę oraz konkurencyjne wynagrodzenie.
W IMM poznasz świat mediów od podszewki i zdobędziesz doświadczenie wśród najlepszych ekspertów w branży.
Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w najważniejszych wydarzeniach branżowych oraz szkoleniach rozwijających Twoje kompetencje zawodowe. Z nami o mediach będziesz wiedział wszystko!
Jesteśmy doskonale zgranym zespołem profesjonalistów, a nasi ludzie stanowią największą wartość IMM..
Średni staż pracy w naszej firmie to 10 lat. Wyróżnia nas także to, że aż 44% kierowniczych stanowisk w IMM obejmują kobiety.
Nasze warszawskie biuro mieści się w biznesowym sercu stolicy – w nowoczesnym budynku Wola Center tuż przy stacji metra Rondo Daszyńskiego. Oddział IMM znajduje się także w Radomiu w kompleksie biurowym Eko Park Radom, położonym w sąsiedztwie portu lotniczego.
Pracując w IMM, zyskasz dostęp do takich benefitów jak:
Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do obiadów czy aktywności kulturalnej i sportowej, elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
Dobra kawa, świeże owoce i warzywa są u nas przez cały tydzień.
Nie znalazłeś oferty, która Cię interesuje? Nic straconego!
Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@imm.com.pl, opisz krótko swoje doświadczenie zawodowe i wskaż stanowiska pracy, które Cię interesują.
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!