Kolejne inwestycje IMM w Radomiu

Radomska filia Instytutu Monitorowania Mediów powstała w sierpniu 2007 r. Obserwowany w ostatnim półroczu rekordowy wzrost zapotrzebowania na usługi monitoringu mediów spowodował, że IMM konsekwentnie realizuje planowane etapy rozwoju tego oddziału. Do końca maja br. zostanie zatrudnionych 15 nowych pracowników, dzięki czemu radomski zespół IMM będzie liczył już 35 osób.

 

Rok 2007 był dla nas bardzo udany. Pozyskaliśmy wielu nowych klientów i wygraliśmy kolejne przetargi, więc wzrost zatrudnienia w radomskim oddziale IMM jest tego naturalną konsekwencją. Właśnie tam możemy szybciej pozyskać wartościowych i zaangażowanych pracowników niż na rynku warszawskim – powiedział Paweł Sanowski, Prezes Zarządu IMM.

 

IMM jest liderem na rynku monitoringu mediów. Od 1999 roku realizuje zamówienia dla kilkuset klientów, tworząc dla nich indywidualne serwisy informacyjne, analizy przekazów mediowych oraz raporty wizerunkowe.

 

Obecnie IMM, jako jedyny w kraju, prowadzi stały monitoring regionalnych rozgłośni radiowych oraz daje możliwość bezpłatnego poszerzania zakresu monitoringu polskich zasobów Internetu. Ponadto,  od początku 2008 r. Instytut wprowadził usługę Automatycznego Monitorinu Internetu (AMI), która umożliwia bezpośredni dostęp do materiałów internetowych, wyszukiwanych automatycznie według zdefiniowanych przez użytkownika słów kluczowych. W stałym monitoringu znajduje się ponad 800 tytułów prasowych i liczba ta jest sukcesywnie powiększania. Wyniki procesu monitorowania mediów są dostępne on-line za pośrednictwem wygodnej platformy internetowej.

 

W 2007 roku IMM stworzył pierwszą i jak do tej pory jedyną, ogólnopolską bazę kontaktów do dziennikarzy www.mediaContact.pl.

Wszystkie informacje o firmie są dostępne na stronie www.imm.com.pl. 

 

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 800 tytułów prasowych, 26 stacji telewizyjnych, 47 rozgłośni radiowych oraz ponad 700 portali internetowych. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W 2004 roku IMM stworzył i do dzisiaj wspiera wortal www.PRoto.pl dedykowany specjalistom ds. public relations.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg