Komunikacja marketingowa w modzie. Cykl Spotkań agencji ALIGANZA i uczelni VIAMODA

Strategia obecności marki w sieci to od dawna nie tylko reklamy na Facebooku czy teksty na blogu napisane pod wyszukiwarki. Na wykładzie słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży, które przedstawią eksperci z wieloletnim doświadczeniem.

 

Wykład „Jak zbudować skuteczną strategię obecności marki w sieci?” poprowadzi Milena Wójcicka, Digital Communiaction Manager w Aliganza Fashion Agency wraz z Ignacym Bochińskim, Partnerem w KERRIS Group.

 

>> Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązują zapisy: https://evenea.pl/event/aliganza/

 

To już trzeci otwarty wykład w ramach cyklu spotkań KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W MODZIE organizowanego przez agencję ALIGANZA i uczelnę VIAMODA oraz ekspertów, którzy stosują teorię w praktyce już od dwóch dekad, pracując dla największych globalnych i lokalnych marek.

Plan wykładu:

10:00 – 10:30 Rejestracja gości

10:30 – 12:00 „Jak zbudować skuteczną strategię obecności marki w sieci?” wykład Mileny Wójcickiej, Digital Communiaction Managera w Aliganzie i Ignacego Bochińskiego, Partnera w KERRIS Group

12:00 Zakończenie wykładu, networking

 

Jaką wiedzę wyniesiesz ze spotkania?

1. W jaki sposób zaprojektować i wprowadzić w życie skuteczną strategię obecności marki w sieci

2. Jakich danych potrzebujemy od marki żeby zbudować strategię, jakie elementy się na nią składają i jak nadać im spójny charakter

3. Zobaczysz na case study marki biżuteryjnej jak całościowo zaprojektować strategię obecności marki online

 

Do kogo skierowane są Spotkania:

  • Do osób, które już pracują w branży mody czy lifestyle lub chciałyby podjąć w nich pracę
  • Do osób, które chciałyby założyć firmę w branży mody i zbudować strategię komunikacji i wizerunkową
  • Do osób, pracujących w branżach pokrewnych, które są zainteresowane współpracą z branżą mody i chcą lepiej zrozumieć mechanizmy w niej działające i bieżącą rzeczywistość
  • Do pracowników agencji: pr-owych, reklamowych i kreatywnych

 

Cykl Spotkań opiera się na kompleksowym programie w obszarze budowania strategii wizerunkowej i komunikacyjnej w sektorze mody, uwzględniającym aspekty praktyczne

  • Cykl Spotkań to wymiana wiedzy, doświadczeń i networking
  • Każdy wykład poprowadzony zostanie przez eksperta praktyka z wieloletnim doświadczeniem
  • Goście będą mieć możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji
  • Pozytywną i kameralną atmosferę spotkania
  • Dyplom zaświadczający o udziale w spotkaniach (dla Uczestników wszystkich spotkań)

 

Instytut Monitorowania Mediów jest patronem wydarzenia.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg