KONKURS !

Już dziś (09.12.13r.) startuje nasz konkurs, w którym można wygrać gadżeciarski kubek social mediowca. Weź udział w konkursie, wygraj nasz unikatowy kubek i przekonaj się na czym polega jego wyjątkowość.

 

Co musisz zrobić, żeby wziąć udział w konkursie???

1)      zrób zdjęcie swojego ulubionego kubka

2)      opublikuj zdjęcie na wallu facebook/IMMonitoring i zbieraj lajki.

 

REGULAMIN

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Uczestnictwo w konkursie oznacza, że uczestnik zaakceptował niniejszy Regulamin.

  1. Konkurs rozpoczyna się 09.12.13r.i potrwa do środy 11.12.13r. do godziny 10:00..
  2. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich
  3. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy organizatora ani osoby z nimi powiązane.
  4. Konkurs może zostać odwołany lub unieważniony przez Organizatora w dowolnym momencie bez podawania przyczyn.

§ 2. Warunki

  1. Zgłaszając swoje zdjęcie w konkursie uczestnik deklaruje, że zgłoszone zdjęcie jest jego autorskim pomysłem.
  2. Uczestnik konkursu przekazuje wszelkie prawa autorskie związane ze zgłoszonym zdjęciem Organizatorowi konkursu.
  3. Organizator zastrzegają sobie prawo do usunięcia zdjęć zawierających treści i obrazy wulgarne, rasistowskie, bądź uznane za powszechnie obraźliwe.
  4. Uczestnikom konkursu nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora w związku z ich udziałem w konkursie.

§ 3. Sposób wyłaniania zwycięzców

1. Zdjęcia swojego kubka można nadsyłać do środy (11.12.13r.) do godziny 10:00. Zwycięzca konkursu  zostanie wyłoniony w środę (11.12.13r.) do godziny 15:00.

  1. Zwycięży zdjęcie, które zbierze największą liczbę poślubień – „lajków”.

3. Fundatorami nagród w konkursie jest jego Organizator.

§ 4. Nagrody

  1. Fundatorem nagrody w konkursie jest jego Organizator.
  2. Koszty dostarczenia nagrody ponosi Organizator.
  3. W konkursie zostanie wyłoniony jeden zwycięzca.
  4. Zwycięzca otrzyma od Organizatora kubek.
  5. Organizator skontaktuje się ze zwycięzcą poprzez komunikat wysłany poprzez Facebooka.
  6. Zwycięzca konkursu zobowiązuje się do podania adresu korespondencyjnego oraz numeru telefonu kontaktowego do wysyłki nagrody.
  7. Nagroda zostaną dostarczone (pocztą/kurierem) w ciągu 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu.
  8. Wynik konkursu zostanie ogłoszony na Fanpage’u Organizatora.
  9. Nagrody nie można wymienić na ekwiwalent pieniężny ani na żadną inną nagrodę.
  10. O przyznaniu nagrody Uczestnik zostanie poinformowani przez Organizatora za pośrednictwem serwisu Facebook oraz mailowo (po podaniu przez Zwycięzcę adresu e-mail).
  11. Uprawnienie do nagrody nie może być przeniesione na osobę trzecią.

§ 5. Organizatorzy

  1. Organizatorem konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów.
  2. Organizator oświadcza, że konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, zarządzany ani powiązany z podmiotami będącymi właścicielami serwisu społecznościowego Facebook.
  3. Organizator oświadcza, że dane osobowe zbierane i przetwarzane przez Organizatora jako administratora danych osobowych będą wykorzystywane wyłącznie w ramach i na potrzeby przeprowadzenia konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy techniczne (np. serwisu Facebook, łączy internetowych które uniemożliwia prawidłową realizację konkursu).
+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg