Konkurs „PRaktykuj za granicą”
Projekt ma na celu wypromowanie polskich talentów w dziedzinie public relations. Zadaniem uczestników będzie stworzenie strategii komunikacji dla jednego z programów prowadzonych przez Polską Akcję Humanitarną: Edukacji Humanitarnej lub Pomocy Repatriantom. Konkurs będzie realizowany w dwóch etapach. W pierwszej części studenci napiszą prace, a autorzy najlepszych strategii zostaną zaproszeni do drugiego etapu, podczas którego zaprezentują swoje projekty przed komisją. W skład jury wejdą uznane autorytety w zakresie komunikacji i public relations: prof. Jerzy Bralczyk z Instytutu Dziennikarstwa UW, Gerald Abramczyk, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Piotr Czarnowski, prezes agencji First Public Relations, a także przedstawiciel Polskiej Akcji Humanitarnej i Instytutu Monitorowania Mediów.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest płynna znajomość języka angielskiego. Termin nadsyłania prac upływa 31 grudnia 2003 r. Autorzy najlepszych projektów wyjadą na miesięczny staż do agencji public relations należących do grupy Herald Communications oraz do sieci Eurocom, gdzie będą mogli zapoznać się ze światowymi standardami profesjonalnego public relations. Ponadto laureaci otrzymają nagrody pieniężne. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2004 roku.
Patronami medialnymi konkursu są: Press, Radio PiN oraz Mediarun.