Kryzys spowodowany przez piach do kocich kuwet

Nie myślcie, że kryzysik może dotknąć tylko producentów samochodów, jedzenia dla niemowląt czy leków. Ostatnio wpadka przydarzyła się znanemu producentowi… kociego piachu. Kociarze dobrze znają zamieszaną w to markę, chociaż w Polsce raczej od drugiej strony kota – czyli od chrupek. Co takiego nawyrabiała Purina i jak na tym wizerunkowo wyszli nasi puchaci mruczący przyjaciele?

W Stanach Purina jest właścicielem również marki kociego piasku do kuwet Tidy Cats. Wymyśliła sobie ciekawe hasło reklamowe do kampanii „NoMorePU”, w której wskazywała różne miejsca, które śmierdzą: „You’re do over Over-the-Rhine. Life stinks”. Jak się można było spodziewać, mieszkańcy Over-the-Rhine nie byli zachwyceni tym wyróżnieniem i porównywaniem ich miejsca do brudnej kuwety. Zaczęli dawać temu wyraz, oczywiście wyraz społecznościowy, między innymi bezpośrednio na stronie internetowej Tidy Cats.

Purina na szczęście zareagowała. Napisała na twitterze: „We’re sorry. Our billboard was meant to be humorous, but to many of you it wasn’t. We’ll take fast action to correct this”. I faktycznie, obraźliwe reklamy zostały usunięte i zastąpione ogłoszeniami zachęcającymi do adopcji zwierząt (bardzo słusznie, po co ma się ma się zmarnować i tak już wykupiona powierzchnia, a cel zbożny). Ale lekki smród pozostał.

A dla niefanów kotów to kolejny argument przemawiający za tym, ze koty są jednak wredne, rzeczywiście przegryzają śpiącym ludziom gardła i oczywiście, że niesamowicie śmierdzą. A ich wielbiciele robią nieprzemyślane kampanie reklamowe.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg