Kto zwyciężył w V edycji PRaktykuj za granicą?

Trzyetapowa rywalizacja studentów zainteresowanych PR-em i komunikacją społeczną w ramach konkursu „PRaktykuj za granicą” zaczęła się w lutym. Do ostatniego etapu konkursu jury zakwalifikowało siedmioro uczestników. Ich zadaniem było przedstawienie jurorom swojego pomysłu na strategię komunikacji dla Fundacji Anny Dymnej w formie prezentacji multimedialnej. Spośród finalistów jurorzy wybrali trzy laureatki konkursu, które wyjadą na zagraniczne staże.

Pierwsze miejsce zajęła Alicja Buczkowska, studentka V roku amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. – Czekałam z niecierpliwością na V edycję i nowe zadania konkursowe, bo chciałam sprawdzić swoją wiedzę na temat PR-u i poddać się ocenie ekspertów. Wiedziałam, że pisząc całościową strategię komunikacji dla Fundacji „Mimo Wszystko”, a potem przygotowując ustną prezentację, wiele się nauczę. Moim marzeniem było wyjechać zagranicę na staż do dużej i prestiżowej agencji uczyć się PR-u w praktyce – mówi o swoim udziale w konkursie Alicja.

Laureatką drugiej nagrody została Karolina Brzuska, studentka V roku biotechnologii oraz II roku biznesu i technologii na Politechnice Łódzkiej. Trzecie miejsce na podium zajęła Kornelia Korzec, studentka V roku psychologii ogólnej na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Na zwyciężczynie „PRaktykuj za granicą” czekają nagrody w postaci płatnych staży w Londynie w agencji Fleishman-Hillard (I miejsce) i Brukseli w agencjach Hill&Knowlton oraz Weber Shandwick (II i III miejsce). Przeloty do miejsc odbywania staży ufundowały linie Centralwings. Laureatki otrzymają także prenumeraty magazynu Brief. Uczestnicy mieli do wyboru jeden z trzech tematów: „Strategia 1% na rzecz Fundacji Anny Dymnej”, „Przygotowanie koncepcji przekształcenia Ogólnopolskiego Festiwalu Zaczarowanej Piosenki na imprezę o charakterze międzynarodowym”, „Strategia komunikacji na rzecz Fundacji Anny Dymnej zachęcająca ludzi w różnym wieku do zaangażowania się w wolontariat ”.

Prace studentów oceniało jury w składzie: Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Piotr Pogon, kierownik działu Fundraising&PR Fundacji Anny Dymnej, dr hab. Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego i Anna Sanowska, dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

Studenci, którzy brali udział w konkursie PRaktykuj za granicą wnieśli świeże spojrzenie i wskazali wiele interesujących pomysłów mogących przynieść naszej Fundacji wymierne korzyści w bieżącej działalności statutowej. Tematy konkursowe w tegorocznej edycji konkursu były bardzo trudne, a uczestnicy zaskoczyli nas doskonałym przygotowaniem merytorycznym i ciekawymi propozycjami rozwiązań przydatnych w planach naszej Fundacji. Jesteśmy pewni, że wykorzystamy konkretne propozycje z zakresu PR już w najbliższym czasie – powiedział Piotr Pogon z Fundacji „Mimo Wszystko”.

Po raz pierwszy konkurs był organizowany we współpracy z Grasz o staż.

Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspierają: Grasz o staż, AIESEC oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego. Patronatem medialnym projekt objęły: PRoto.pl, Kariera.com.pl, Brief.pl, Gazeta Studencka, Planeta FM, Korba.pl, dlaStudenta.pl.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs08

Sponsorzy konkursu

 

Partnerzy konkursu

 Patroni medialni

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg