Lato w IMM – przegląd ostatnich miesięcy na infografikach

 

Gorąco było nie tylko na zewnątrz, ale także w mediach. Komentowaliśmy na bieżąco tematy z różnych obszarów, w tym kampanie społeczne, m.in. Frankenkurczak, Rak’n’Roll, świętowaliśmy ogromny sukces skialpinisty Andrzeja Bargiela, sporządziliśmy też wiele raportów tematycznych.

 

14 V: Mamy ufają Internetowi i tam szukają informacji dotyczących na przykład badań okołoporodowych

 

18 V: Kampania PH Matarnia stawia na mieszkańcow, zbadaliśmy jej medialność

 

29 V: Raz na wozie, raz pod wozem czyli wzloty i upadki Snapchata w mediach

 

30 V: Potencjał mediów społecznościowych gdy mowa o trudnych tematach. Jaki był odbiór kampanii Durex?

 

8 VI: Procenty potrzebne gdzie indziej. Jak ustosunkowali się do tego Polacy?

 

5 VII: „Nic się nie stało?” – statystyki wizerunkowe polskiej reprezentacji po mundialu w Rosji

 

12 VII: Zmonitorowaliśmy monitoring mediów  – a ten coraz częściej wśród obowiązków pracowników PR

 

26 VII: Wielki sukces Andrzeja Bargiela, którego wspierał cały IMM. Choć skialpinista nie musi już niczego udowadniać, my pokazujemy, jak duża była medialność jego zakończonej sukcesem wyprawy

 

27 VII: Jubileusz Akademii Przyszłości. Jak wyglądało świętowanie w mediach?

 

27 VII: Jak żyje współczesna kura hodowlana? Kampania „Frankenkurczak” udziela odpowiedzi na to pytanie, my natomiast pokazujemy jej medialność