Lubimy Was i dzielimy się! Wiosenne nowości na Platformie IMM.
Do ponad 30 parametrów, którymi w IMM opisujemy każdą wzmiankę z monitoringu mediów, na wiosnę dodajemy 4 kolejne. Monitoring Facebooka, Twittera, YouTube’a oraz Instagrama zyska zupełnie nową wartość.
Od dziś na naszej Platformie znajdziesz kilka nowych danych. Pomogą one w szacowaniu zasięgu wzmianek i wskażą najbardziej istotne publikacje w social media. Oto, co wykluło się nam na wiosnę:
KOMENTARZE. Sprawdź, komu rozwiązały się języki. Kto Was uwielbia, kto hejtuje, kto zmienia temat, a komu zaciął się Caps Lock. Monitorujemy komentarze pod artykułami w portalach oraz w social media. Prezentujemy liczbę komentarzy zamieszczonych pod publikacją w najpopularniejszych serwisach społecznościowych.
FANI. Nec Hercules contra plures. Ilość nie zawsze idzie w parze z jakością, ale lepiej trzymać rękę na pulsie. Na Platformie od razu dowiesz się, do ilu osób mógł dotrzeć komunikat w social media na Wasz temat. Pozwoli to na znalezienie źródeł o największym potencjale zasięgowym oraz na szybsze reagowanie na najważniejsze komunikaty.
POLUBIENIA. Lubimy ten parametr! Sprawdź, na którą wzmiankę użytkownicy serwisów społecznościowych zareagowali serduszkami, gwiazdkami i kciukami uniesionymi wysoko w górę. To cenna wskazówka – zobacz, co wywołuje największe zainteresowanie i zastanów się, czy w podobny sposób możesz zabłysnąć we własnej komunikacji.
UDOSTĘPNIENIA. Dzielenie się jest fajne! W IMM dzielimy się informacją, ile razy materiał share’owany był na Facebooku i Twitterze. Dzięki temu łatwo namierzysz najciekawsze lub najbardziej kontrowersyjne publikacje, którymi każdy chce się dzielić. Zobacz, co jest popularne i następnym razem zamieść to jako pierwszy.
Oprócz nowych parametrów, wprowadzamy także możliwość monitorowania na życzenie zawartości nowego typu.
OGŁOSZENIA. Monitoring ofert i anonsów w serwisach ogłoszeniowych daje nie tylko możliwość śledzenia planów rozwojowych konkurencji. To także źródło wiedzy na temat obecnego rynku pracy i stopnia zapotrzebowania na wybranych specjalistów w każdej branży, a także informacje o przeprowadzanych przez konkurencję przetargach
SERWISY MOBILNE. Coraz więcej Polaków przegląda serwisy internetowe na tabletach i smartfonach. Od teraz w monitoringu można śledzić publikacje, które trafiły do rosnącej rzeszy osób aktywnie korzystających z urządzeń mobilnych.
Oprócz tego przypominamy o innych parametrach, które na Platformie możesz obserwować już od dawna: wydźwięk (dla słowa kluczowego, a nie dla materiału!), kontekst, moc, dane o autorze i źródle i kilkanaście innych więcej.
Najlepiej będzie, jeżeli przekonasz się sam.
Sprawdź i przetestuj za darmo!