Lubimy Was i dzielimy się! Wiosenne nowości na Platformie IMM.

 Do ponad 30 parametrów, którymi w IMM opisujemy każdą wzmiankę z monitoringu mediów, na wiosnę dodajemy 4 kolejne. Monitoring Facebooka, Twittera, YouTube’a oraz Instagrama zyska zupełnie nową wartość.

Od dziś na naszej Platformie znajdziesz kilka nowych danych. Pomogą one w szacowaniu zasięgu wzmianek i wskażą najbardziej istotne publikacje w social media. Oto, co wykluło się nam na wiosnę:

KOMENTARZE. Sprawdź, komu rozwiązały się języki. Kto Was uwielbia, kto hejtuje, kto zmienia temat, a komu zaciął się Caps Lock. Monitorujemy komentarze pod artykułami w portalach oraz w social media. Prezentujemy liczbę komentarzy zamieszczonych pod publikacją w najpopularniejszych serwisach społecznościowych.

FANI. Nec Hercules contra plures. Ilość nie zawsze idzie w parze z jakością, ale lepiej trzymać rękę na pulsie. Na Platformie od razu dowiesz się, do ilu osób mógł dotrzeć komunikat w social media na Wasz temat. Pozwoli to na znalezienie źródeł o największym potencjale zasięgowym oraz na szybsze reagowanie na najważniejsze komunikaty.

POLUBIENIA. Lubimy ten parametr! Sprawdź, na którą wzmiankę użytkownicy serwisów społecznościowych zareagowali serduszkami, gwiazdkami i kciukami uniesionymi wysoko w górę. To cenna wskazówka – zobacz, co wywołuje największe zainteresowanie i zastanów się, czy w podobny sposób możesz zabłysnąć we własnej komunikacji.

UDOSTĘPNIENIA. Dzielenie się jest fajne! W IMM dzielimy się informacją, ile razy materiał share’owany był na Facebooku i Twitterze. Dzięki temu łatwo namierzysz najciekawsze lub najbardziej kontrowersyjne publikacje, którymi każdy chce się dzielić. Zobacz, co jest popularne i następnym razem zamieść to jako pierwszy.

Oprócz nowych parametrów, wprowadzamy także możliwość monitorowania na życzenie zawartości nowego typu.

OGŁOSZENIA. Monitoring ofert i anonsów w serwisach ogłoszeniowych daje nie tylko możliwość śledzenia planów rozwojowych konkurencji. To także źródło wiedzy na temat obecnego rynku pracy i stopnia zapotrzebowania na wybranych specjalistów w każdej branży, a także informacje o przeprowadzanych przez konkurencję przetargach

SERWISY MOBILNE. Coraz więcej Polaków przegląda serwisy internetowe na tabletach i smartfonach. Od teraz w monitoringu można śledzić publikacje, które trafiły do rosnącej rzeszy osób aktywnie korzystających z urządzeń mobilnych.

Oprócz tego przypominamy o innych parametrach, które na Platformie możesz obserwować już od dawna: wydźwięk (dla słowa kluczowego, a nie dla materiału!), kontekst, moc, dane o autorze i źródle i kilkanaście innych więcej.

Najlepiej będzie, jeżeli przekonasz się sam.

Sprawdź i przetestuj za darmo!

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg