Magiczne słowo RECYKLING

Nieustannie pojawiają się doniesienia o ustawie śmieciowej i problemach z nią związanych. Zgodnie
z badaniami przeprowadzonymi przez IMM, w ciągu ostatniego roku (od 07.08.2012 do 07.08.2013 roku) na ten temat pojawiło się prawie 22,6 tysiąca wzmianek w mediach i internecie. Zatem czemu Polacy wciąż tak niewiele wiedzą o segregacji odpadów, a sama ekologia urasta do rangi wiedzy tajemnej? Oczywiście kupujemy w sklepach Eko (bo tak modnie), czasem wybieramy energooszczędne urządzenia AGD (bo tak taniej), ale CO Z TYMI ŚMIECIAMI? Jak odnaleźć się w tej nowej „śmieciowej” rzeczywistości?
W Internecie pojawia się wiele pytań – m.in.: co dzieje się z naszymi odpadami? gdzie one trafiają? czy faktycznie poddawane są recyklingowi?

W sumie to o co chodzi z tym recyklingiem i na czym on polega?

Zacznijmy od selektywnej zbiórki odpadów…

Dla wielu z nas jest trochę jak na obrazku powyżej – nie mamy pojęcia co  i do jakiego pojemnika wrzucać. Niestety nie jest tak, że do niebieskiego pojemnika wrzucamy każdy papier jaki mamy. Rachunki, faktury czy kartony po mleku są tu zakazane. Do żółtego pojemnika wrzucamy tworzywa sztuczne i metal, ale butelek po olejach czy plastikowych zakrętek już nie! Zielone pojemniki przeznaczone są na kolorowe szkło, jednak nie wolno wrzucać do nich m.in. szyb samochodowych czy szkieł okularowych. Zatem nim rozpoczniemy segregację odpadów warto zapoznać się ze specjalną instrukcją.

A co możemy mieć dzięki recyklingowi? Co może powstać z segregowanych przez nas odpadów?

To zaskakujące ale np. z 35 zużytych butelek PET można wyprodukować jedną bluzę z polaru.

A teraz zagadka! Co można zrobić z 450 plastikowych pudełek po proszku do prania?

Odpowiedź – Trzyosobową ławkę parkową.

Jesteście zaskoczeni? Tak ja też byłam!

Proponuję jeszcze jedno bardzo ciekawe zestawienie – energia odzyskana z przetworzenia jednej torby plastikowej pozwala np. przez 10 minut oświetlać pokój 60-watową żarówką.

Więcej na stronie www.recykling-rejs.pl

Mnie te przykłady przekonują. Jeśli jednak nie jesteście w 100% przekonani do recyklingu może te 2 międzynarodowe kampanie zmienią Wasz punkt widzenia?

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg