Komunikacja zintegrowana z monitoringiem mediów
Mierz medialną siłę marki w otoczeniu konkurencyjnym na podstawie danych ze wszystkich typów mediów. Sprawdzaj efekty działań promocyjnych. Chroń reputację swojego brandu i ekspertów. Poznaj swoich odbiorców. Monitoruj jakie emocje wywołuje Twoja marka. Zbuduj zaangażowaną społeczność i bądź w kontakcie z fanami. Szukaj insightów oraz sygnałów sprzedażowych. Twórz strategię w oparciu o rzetelne dane i wskaźniki.
Korzystaj z kompleksowego monitoringu wszystkich mediów – prasa, radio, telewizja, portale internetowe, media społecznościowe i podcasty – na Platformie IMM oraz z monitoringu reklam w mediach tradycyjnych adMonit. Porównuj wyniki monitoringu reklam z efektywnością pozostałych działań komunikacyjnych, a popularność konkurencji w mediach zestawiaj z jej aktywnością reklamową.
Według badania EY Future Consumer Index aż 74% respondentów uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać. Nic więc dziwnego, że influencer marketing rośnie w siłę. Ty również szukasz ambasadora do swojej kampanii marketingowej? Monitoring mediów społecznościowych pomoże Ci znaleźć autorów angażujących publikacji w tematyce bliskiej Twojej marce. Z nami zmierzysz też efekty kampanii influencer marketingowych.
Nasz monitoring internetu i mediów społecznościowych pozwoli Ci dowiedzieć się bezpośrednio od klientów jakie są oczekiwania w stosunku do Twojej marki oraz Twoich produktów i usług. Wskaże nowe punkty styku oraz potencjał komunikacyjny i promocyjny dla marki. Pomoże nawiązać relacje z liderami opinii i zdobyć inspiracje do content marketingu.
Pracuj w oparciu o istotne dane i wartościowy insight. Dzięki specjalistycznym raportom ocenisz działania konkurencji, zaplanujesz akcje promocyjne i zdiagnozujesz potrzeby klientów. Nasze analizy trafnie oceniają medialną siłę marek i efektywność prowadzonych działań marketingowych.
Benchmark prowadzisz samodzielnie w Analizach. Korzystasz z możliwości dowolnego zestawiania typów mediów i analizowania danych do 2 lat wstecz. Szczegółowe raporty możesz tworzyć korzystając z doświadczenia analityków z działu analiz.
Z narzędziem adMonit sprawdzisz aktywność reklamodawców w prasie, radiu oraz telewizji. Przeglądaj kreacje i na bieżąco pozyskuj raporty z wydatków reklamowych w branży. Teraz szybko prześledzisz poprawność realizacji media planów i zaplanujesz budżety reklamowe. W IMM możesz także porównać wyniki monitoringu reklam z efektywnością działań PR wyrażoną za pomocą AVE, a popularność konkurencji w mediach zestawić z jej aktywnością reklamową.
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!