Komunikacja zintegrowana z monitoringiem mediów
Mierz medialną siłę marki w otoczeniu konkurencyjnym na podstawie danych ze wszystkich typów mediów. Sprawdzaj efekty działań promocyjnych. Chroń reputację swojego brandu i ekspertów. Poznaj swoich odbiorców. Monitoruj jakie emocje wywołuje Twoja marka. Zbuduj zaangażowaną społeczność i bądź w kontakcie z fanami. Szukaj insightów oraz sygnałów sprzedażowych. Twórz strategię w oparciu o rzetelne dane i wskaźniki.
Korzystaj z kompleksowego monitoringu wszystkich mediów – prasa, radio, telewizja, portale internetowe, media społecznościowe i podcasty – na Platformie IMM oraz z monitoringu reklam w mediach tradycyjnych adMonit. Porównuj wyniki monitoringu reklam z efektywnością pozostałych działań komunikacyjnych, a popularność konkurencji w mediach zestawiaj z jej aktywnością reklamową.
Według badania EY Future Consumer Index aż 74% respondentów uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać. Nic więc dziwnego, że influencer marketing rośnie w siłę. Ty również szukasz ambasadora do swojej kampanii marketingowej? Monitoring mediów społecznościowych pomoże Ci znaleźć autorów angażujących publikacji w tematyce bliskiej Twojej marce. Z nami zmierzysz też efekty kampanii influencer marketingowych.
Nasz monitoring internetu i mediów społecznościowych pozwoli Ci dowiedzieć się bezpośrednio od klientów jakie są oczekiwania w stosunku do Twojej marki oraz Twoich produktów i usług. Wskaże nowe punkty styku oraz potencjał komunikacyjny i promocyjny dla marki. Pomoże nawiązać relacje z liderami opinii i zdobyć inspiracje do content marketingu.
Pracuj w oparciu o istotne dane i wartościowy insight. Dzięki specjalistycznym raportom ocenisz działania konkurencji, zaplanujesz akcje promocyjne i zdiagnozujesz potrzeby klientów. Nasze analizy trafnie oceniają medialną siłę marek i efektywność prowadzonych działań marketingowych.
Benchmark prowadzisz samodzielnie w Analizach. Korzystasz z możliwości dowolnego zestawiania typów mediów i analizowania danych do 2 lat wstecz. Szczegółowe raporty możesz tworzyć korzystając z doświadczenia analityków z działu analiz.
Z narzędziem adMonit sprawdzisz aktywność reklamodawców w prasie, radiu oraz telewizji. Przeglądaj kreacje i na bieżąco pozyskuj raporty z wydatków reklamowych w branży. Teraz szybko prześledzisz poprawność realizacji media planów i zaplanujesz budżety reklamowe. W IMM możesz także porównać wyniki monitoringu reklam z efektywnością działań PR wyrażoną za pomocą AVE, a popularność konkurencji w mediach zestawić z jej aktywnością reklamową.