Media w mediach – analiza cytatów – listopad 2003

Podobnie jak w poprzednich miesiącach wśród najczęściej cytowanych tytułów prasowych liderem pozostaje Rzeczpospolita, na następnych miejscach plasują się: Gazeta Wyborcza oraz Życie Warszawy, które zawdzięcza tak wysoką pozycję w rankingu głównie publikacjom dotyczącym afery korupcyjnej w polskiej armii. Najczęściej cytowanymi stacjami telewizyjnymi, były TVP 1 i TVN. W rankingu najczęściej cytowanych rozgłośni radiowych na pierwszej pozycji uplasowało się Radio Zet. W zestawieniu stron internetowych, zdecydowanym liderem od trzech miesięcy pozostaje Onet.pl, na drugim miejscu zaś plasuje się Presserwis.

 

W analizowanym okresie dziennikarze z największą częstotliwością informowali na temat sytuacji politycznej w Polsce i za granicą – w tym kontekście powoływano się przede wszystkim na Rzecz-pospolitą, Radio Zet i PR 3 PR.

 

TVP 1 i TVN były najczęściej cytowane w kontekście spraw politycznych i afer korupcyjnych. W listopadzie bardzo dobry wynik zanotowało Życie Warszawy. Jest to efekt dużej popularności afery korupcyjnej w polskiej armii, którą wykryli dziennikarze tego dziennika. W poprzednich miesiącach Życie Warszawy znajdowało się odpowiednio na 4 miejscu we wrześniu i na 5 – w październiku.

 

Wśród gazet powołujących się na doniesienia innych środków masowego przekazu zdecydowanym liderem pozostają Gazeta Wyborcza oraz Trybuna, wśród rozgłośni radiowych – PR 1 PR i PR 3 PR, a wśród stacji telewizyjnych – TVN24 oraz TVP 1.

 

Analiza obejmuje wszystkie przekazy prasowe, telewizyjne i radiowe, w których cytuje się lub powołuje na doniesienia, które pierwotnie pojawiły się w innych środkach przekazu. Badaniu poddano 400 tytułów prasowych, 6 stacji telewizyjnych oraz wybrane programy 5 rozgłośni radiowych.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg