Medialna siła marki e-book

Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż

Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce Medialna siła marki.

Przeczytaj przepis na sukces Twojej marki!

Tak, chcę darmowego e-booka

Dowiesz się o:

• mierzeniu medialnej siły marki przez pryzmat modelu PESO,

• wybieraniu najlepszego narzędzia do monitoringu mediów,

• kluczowych funkcjonalnościach takich narzędzi,

• sile opinii i poleceń,

• budowaniu marki osobistej,

• mappingu influencerów – jak docierać do najbardziej dopasowanych do marki twórców.

patroni Medialna Siła Marki

Wypełnij formularz i pobierz bezpłatnego e-booka.

Imię i nazwisko

E-mail

Tak

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o produktach oferowanych przez Instytut Monitorowania Mediów S.A. drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych jest Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Dane będą przetwarzane w związku z funkcjonalnością strony internetowej imm.com.pl, z której zamierzasz skorzystać. Masz prawo do dostępu do danych, ich poprawiania, żądania usunięcia i ograniczenia przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o funkcjonalnościach Witryny i sposobie przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Regulaminie Witryny oraz w Polityce Prywatności.