Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż
Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce Medialna siła marki.
• czym kierować się przy wyborze wartościowego dostawcy monitoringu mediów,
• o sposobach ustawiania monitoringu, aby otrzymywać wyniki wysokiej jakości,
• o najważniejszych funkcjonalnościach narzędzi do przeglądania oraz analizy przekazów z mediów,
• jak i po co mierzyć medialną siłę marki oraz które wskaźniki trzeba uwzględnić w ocenie jej kondycji i potencjału,
• o analizie swoich marek lub projektów na tle konkurencji, pozyskiwaniu insightów, a także inspiracji,
• jak wykorzystywać dane z mediów do modyfikacji i tworzenia strategii działań promocyjnych,
• jak budować emocje oraz zaangażowaną społeczności wokół marek i projektów,
• o sposobach docierania do twórców najbardziej dopasowanych do brandu,
• jaki jest wpływ opinii, recenzji i poleceń na medialność oraz sprzedaż.