Medialna siła marki e-book

Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż

Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce Medialna siła marki.

Przeczytaj przepis na sukces Twojej marki!

Tak, chcę darmowego e-booka

Z poradnika dowiesz się między innymi:

• czym kierować się przy wyborze wartościowego dostawcy monitoringu mediów,

• o sposobach ustawiania monitoringu, aby otrzymywać wyniki wysokiej jakości,

• o najważniejszych funkcjonalnościach narzędzi do przeglądania oraz analizy przekazów z mediów,

• jak i po co mierzyć medialną siłę marki oraz które wskaźniki trzeba uwzględnić w ocenie jej kondycji i potencjału,

• o analizie swoich marek lub projektów na tle konkurencji, pozyskiwaniu insightów, a także inspiracji,

• jak wykorzystywać dane z mediów do modyfikacji i tworzenia strategii działań promocyjnych,

• jak budować emocje oraz zaangażowaną społeczności wokół marek i projektów,

• o sposobach docierania do twórców najbardziej dopasowanych do brandu,

• jaki jest wpływ opinii, recenzji i poleceń na medialność oraz sprzedaż.

patroni Medialna Siła Marki

Wypełnij formularz i pobierz bezpłatnego e-booka.

Imię i nazwisko

E-mail

Tak

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o produktach oferowanych przez Instytut Monitorowania Mediów S.A. drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych jest Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Dane będą przetwarzane w związku z funkcjonalnością strony internetowej imm.com.pl, z której zamierzasz skorzystać. Masz prawo do dostępu do danych, ich poprawiania, żądania usunięcia i ograniczenia przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o funkcjonalnościach Witryny i sposobie przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Regulaminie Witryny oraz w Polityce Prywatności.

 

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg