Medialna siła marki e-book

Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż

Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce Medialna siła marki.

Przeczytaj przepis na sukces Twojej marki!

Tak, chcę darmowego e-booka

Z poradnika dowiesz się między innymi:

• czym kierować się przy wyborze wartościowego dostawcy monitoringu mediów,

• o sposobach ustawiania monitoringu, aby otrzymywać wyniki wysokiej jakości,

• o najważniejszych funkcjonalnościach narzędzi do przeglądania oraz analizy przekazów z mediów,

• jak i po co mierzyć medialną siłę marki oraz które wskaźniki trzeba uwzględnić w ocenie jej kondycji i potencjału,

• o analizie swoich marek lub projektów na tle konkurencji, pozyskiwaniu insightów, a także inspiracji,

• jak wykorzystywać dane z mediów do modyfikacji i tworzenia strategii działań promocyjnych,

• jak budować emocje oraz zaangażowaną społeczności wokół marek i projektów,

• o sposobach docierania do twórców najbardziej dopasowanych do brandu,

• jaki jest wpływ opinii, recenzji i poleceń na medialność oraz sprzedaż.

patroni Medialna Siła Marki

Wypełnij formularz i pobierz bezpłatnego e-booka.

Imię i nazwisko

E-mail

Tak

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o produktach oferowanych przez Instytut Monitorowania Mediów S.A. drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych jest Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Dane będą przetwarzane w związku z funkcjonalnością strony internetowej imm.com.pl, z której zamierzasz skorzystać. Masz prawo do dostępu do danych, ich poprawiania, żądania usunięcia i ograniczenia przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o funkcjonalnościach Witryny i sposobie przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Regulaminie Witryny oraz w Polityce Prywatności.